פרסום ראשון

'אל המעיין' תערוך עצרת זכרון למרן הרב עובדיה יוסף בבית הכנסת הגדול בירושלים

שנתיים לפטירת מרן פוסק הדור הגר"ע יוסף, 'אל המעיין' תערוך עצרת זכרון מיוחד בבית הכנסת הגדול בירושלים. במקביל, בוטלה "הקבלת פני רבו" שתוכננה להיערך בחג הסוכות הקרוב (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

שנתיים לפטירת פוסק הדור: במלאות שנתיים לפטירת מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל, תתקיים עצרת מספד והתעוררות בהיכל 'בית הכנסת הגדול' בירושלים.

ל"כיכר השבת" נודע כי העצרת המרכזית תתקיים ביום חמישי ב' חשוון בבית הכנסת הגדול בירושלים, כאשר עזרת הנשים תיסגר ותהפוך לחלק מעזרת הגברים. המקום מכיל למעלה מ-2000 מקומות. כאשר גם הרחבות החיצוניות והפנימיות בנוסף לאולמות נוספים במקום ישמשו את הציבור שיגיע לעצרת באמצעות מסכים שיעבירו בשידור חי את העצרת. נשקלת האפשרות לשכור בנוסף גם את אולם היכל שלמה הסמוך.

גורם המעורב בארגון העצרת אמר ל"כיכר השבת" כי: "מאמצים כבדים לאתר אולמות פנויים דוגמת היכל ה'ארנה' או בנייני האומה בתאריך האזכרה עלו בתוהו ולכן הוצעה האופציה של בית כנסת הגדול עליה בירכו הרבנים ופסקו שבלאו הכי יש עדיפות לקיים את עצרת האזכרה בבית הכנסת".

הגורם הוסיף ואמר כי "התכנון לקיים עצרת הקבלת פני רבו בחול המועד נתקל בקשיים מאחר והיכל ארנה ובנייני האומה נתפסו זמן רב קודם לכן עבור אירועי הנצרות שיתקיימו בחול המועד בירושלים. אצטדיון טדי היה תפוס גם הוא למשחק, כך שתנועת אל המעיין נאלצה שלא לקיים השנה את האירוע המסורתי".

בעצרת צפויים להשתתף נשיא מועצת חכמי התורה הגאון רבי שלום כהן, חברי מועצת חכמי התורה, בני משפחתו של מרן זצ"ל בראשות הראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף, רבני ערים ונציגי תנועת ש"ס בכנסת וברחבי הארץ.

בשל העצרת, שתחול שבועיים לאחר חול המועד סוכות, הוחלט שלא לקיים את כנס 'הקבלת פני רבו' השנתית ולהתרכז בעצרת המספר למרן פוסק הדור זצ"ל. הלוגו שילווה את העצרת יהיה "זכרון למרן".

לוגו העצרת

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר