הרב אמנון יצחק: "פוטין רוצה להשתלט על המזרח התיכון, השנה תהיה שנה גורלית"

הרב אמנון יצחק מזהיר כי אנו נמצאים ערב שנה גורלית ותוקף את נשיא ארצות הברית ברק אובמה שלדבריו הוא מוסלמי שמקדם את האסלאם על חשבון היהדות ואומר כי "פוטין תאב כוח" (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב אמנון יצחק (צילום: חדשות 24)

הרב אמנון יצחק מזהיר כי אנו נמצאים ערב שנה גורלית ותוקף את נשיא ארצות הברית ברק אובמה שלדבריו הוא מוסלמי שמקדם את האסלאם על חשבון היהדות.

במהלך הרצאה בעיר אשקלון אמר הרב יצחק: "המצב לא טוב, הרוסים מסובכים עם הסורים. זה לא ילך להם קל כמו כמו שהם חושבים, האמריקאים חוששים, יירטו לרוסים שני מטוסים, הם הפעילו מצב של הפעלת גרעין בתוך המטוסים".

"המצב לא טוב, פוטין רוצה להשתלט על המזרח התיכון, הוא כבר מרגיש פה בעל הבית. ביבי הולך להגיד לו את מה שיגיד לו והוא ייתן לו בראש את מה שייתן לו", הוסיף.

הרב יצחק הזהיר: "לא הולך להיות פה קל, השנה תהיה שנה גורלית. אנחנו צפויים להרבה הרבה הפתעות. הפתעות גדולות מאוד. העולם מסוכסך עם עצמו מכל הבחינות".

לדבריו: "הנפט נשפך, נראה מי ידליק את האש, ברגע שזה יתחיל עם המעצמות, או באיחוד האירופי מול רוסיה, פוטין תאב כוח, אובמבה החתלתול, ולכן הוא הגיבור עכשיו, מקום ראשון בעולם פוטין, הוא המעצמה מספר אחד היום".

"אובמה הוא מוסלמי שונא", תקף הרב יצחק, "הוא דואג ודאג שהאסלאם יעלה על חשבון הנצרות ועל חשבון היהדות, ועוד הדברים יתבהר מפיו בבוא הזמן, הוא הבטיח על זה לסעודים".

הרב יצחק סיים את דבריו: "בקיצור, המצב לא טוב. הרבה בלפנים יש במשחק הזה עכשיו, והמסכות יתגלו תכף ומיד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר