"צעק בערבית"

חרדי העיר לנהג ערבי בקווים על איחור; הנהג בתגובה: לא נוסע

נוסעים במודיעין עלית נאלצו אמש לחכות כחצי שעה לאוטובוס, משהגיע העיר אחד הנוסעים לנהג הערבי, ובתגובה הנהג סגר את הדלתות ודומם את המנוע ואף צעק עליו בערבית. צפו בוידאו (רכב)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

הנוסעים החרדים בעיר מודיעין עילית, אינם רגילים לאירועים מהסוג שהתרחש אמש (ראשון), כאשר נהג ערבי סגר את דלתות האוטובוס ודומם את המנוע באמצע נסיעה, וכל זאת בגלל שאחד הנוסעים העיר לו על איחורו.

האירוע התרחש בשעות הערב המאוחרות באחת מהתחנות בעיר, נוסעים רבים המתינו בתחנות לקו 6 של חברת קווים, אולם זה לא הגיע אלא רק לאחר כחצי שעה, כך על פי טענתם.

אחד הנוסעים - תלמיד ישיבה, העיר לנהג על איחורו ולטענת הנוסעים הערה זו עוררה את כעסו ובתגובה לכך הוא עצר בצד הדרך, דומם את המנוע ולא הסכים להמשיך בנסיעתו.

(צילום: באדיבות המצלם)

תלמיד הישיבה סיפר: "אמרתי לו שהוא מאחר בחצי שעה ובתגובה לכך הוא ביקש ממני לרדת מהאוטובוס, 'אחרת אני לא ממשיך', לא הסכמתי להיענות לבקשתו והוא סגר את האוטובוס וסגר את הדלתות ורק אחר כך פתח את הדלת הקדמית".

"הוא קם מכיסאו והחל לצעוק לעברי בערבית", המשיך הנוסע לשחזר, "הוא כיבה את האורות ודומם את המנוע".

עד ראייה נוסף סיפר: "הנהג סגר את הדלתות והשתולל באוטובוס. התקשרתי למשטרה, אך רק לאחר 18 דקות המשטרה הגיעה. אנשים היו מבוהלים". עד הראייה מתרעם על כך שעמיתיו לעבודה גיבו אותו על מעשיו. "כל הנהגים הערבים האחרים שעברו בסמוך גיבו את הנהג. זה פשוט לא נורמלי".

מהמשטרה נמסר בתגובה ל"כיכר השבת": "בעקבות קריאה שהתקבלה במוקד 100, שוגרה ניידת בשעה 20:52 הניידת הגיעה בשעה 21:02 עשר דקות לאחר הקריאה, מדובר בזמן סביר ביותר לארוע מסוג זה ומתחת לכל רף הזמנים".

במשטרה מבקשים להדגיש כי כאשר השוטרים פגשו את הבחור שהתקשר, הוא צעק על השוטר ״למה הוא מגיע באיחור". עוד מציינים במשטרה, כי הבחור סירב להגיש תלונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר