הספד קורע לב

אלמנת אמיר ז"ל: 'הקב"ה לא טועה; הוא בחר את הטוב ביותר'

מיטל טוהר, אלמנתו של אמיר אוחנה ז"ל שנהרג באומן, הספידה בבכי את בעלה: "הייתה לך קדושה של אש. אני מאמינה באמונה שלמה. הקב"ה, אתה לא טועה. בחרת את הכי טוב". האזינו (חדשות)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
ההלוויה באומן, אמש (צילום: אמיר אלוני - משלחת זק"א לאומן, קבוצת "מדברים תקשורת")

מאות בני אדם ליוו היום (שני) למנוחות את אמיר אוחנה ז"ל, שנעדר מאז ראש השנה באומן ובשבת האחרונה נמצאה גופתו. אלמנתו, מיטל, הספידה בבכי את בעלה: "אני לא מאמינה שאוכל לחיות שנייה בלעדיך. כל מי שמכיר אותנו יודע עד כמה אהבתי אותך".

"היית בשבילי, והינך, בעל, חבר, ידיד, אבא אוהב ומושלם, אוזן קשבת שכל כך האמנת בי. במשך שבע שנים התחננת לעזוב את העיר כי לא טוב לך ולי היה קשה להבין. אמיר, בשבע שנים האלה זכיתי להיות אשתך. הכרתי אותך הכי טוב מכולם. בעל עם אצילות, יופי חיצוני ופנימי, יושר והמון אהבה. אהבת אותי באמת".

מיטל הוסיפה בבכי: "כשאמרת בבית כנסת 'זאת תהיה אשתי' הנשמות שלנו התחברו לנצח. אמיר, כמה דאגתי בגלל ההתקפים, כמה רציתי להיות שם תמיד. זה קרה רחוק ממני, ככה השם רצה. השם ידע שעל ידי לא היית הולך אף פעם. אני מאמינה באמונה שלמה, השם אתה לא טועה. מתוך 40 אלף בחרת את הכי טוב".

"אמיר שלי, עכשיו אתה תהיה הכי קרוב, כמו שרצית. הקפדת כל כך אולי אנשים לא הבינו, לא הצליחו להכיל אותך. הרבה אנשים שבוכים פה, בוכים כי לא הצליחו להכיל אותך. אני אוהבת אותך לנצח. אני מבקשת שלא תשכח אותי לרגע, כמו שלא שכחת כאן. הבאת לי שלוש נשמות - אדל, תהל ואביגיל - היית האבא הכי טוב בעולם. אתה תמשיך להיות. בשבילי אתה עדיין קיים".

לסיום אמרה מיטל: "הגוף הוא כלום הוא נכנס לקבר, אבל הנשמה איתי. שמור עלינו, ובמיוחד על אדל, שאמרה לי 'אמא, זה אבא שלי, אם הוא נופל אני ארים אותו'. אתה לימדת אותה אמונה, אתה לימדת אותה שמי שצדיקה מקבלת מתנות מהשם. היו לך דברים מאוד חריגים, אף אחד לא הבין את זה, אבל הייתה לך קדושה של אש. אני אוהבת אותך אמיר. לפחות אתה תהיה מאושר, אני לא. חיים שלי".

מקום מציאת הגופה
התיעוד האחרון של אמיר ז"ל

כזכור, במוצאי ראש השנה התברר כי אמיר ז"ל, ששהה בחג באומן בציונו של רבי נחמן מברסלב, נעדר ועקבותיו נעלמו. במשך כמה ימים חיפשו אנשי זק"א והמשטרה המקומית אחר עקבותיו. אלמנתו מיטל אף יצאה בקריאה לציבור ולראש הממשלה בכדי שיעזרו לה וינסו למצוא את אמיר.

בשבת האחרונה נמצאה גופתו באגם מים סמוך לציון. ככל הנראה הוא ישב על שפת האגם בשעה שחטף התקף אפילפטי, נפל למים וטבע למוות. גופתו הובאה לישראל וכאמור, היום הוא הובא למנוחות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר