מני גירא-שורץ מונה לעורך הראשי של אתר 'בחדרי חרדים'

מני גירא-שורץ מונה לעורך הראשי של אתר 'בחדרי חרדים', במקביל לעבודתו ברדיו 'קול חי'. גירא-שורץ נחשב לאחד מאנשי התקשורת המובילים במגזר שהביא במהלך הקריירה אין ספור חשיפות (מדיה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
מני גירא-שורץ, עורך 'בחדרי חרדים' (צילום: 'קול חי')

העיתונאי מני גירא-שורץ מונה לעורך הראשי של אתר "בחדרי חרדים", במקביל לעבודתו ברדיו 'קול חי', וישמש כיד ימינו של הבעלים והמו"ל מאיר גל, שרכש את האתר לפני שנתיים ומאז ביצע שורת שינויים, מבניים ותוכניים, כעיצוב האתר מחדש ומהלכים שונים שקידמו את האתר מהמצב בו הוא היה טרם הרכישה בעקבות גל המעצרים בקרב ההנהלה הקודמת, מעצרים שאינם קשורים לגל.

גירא-שורץ החל את דרכו בערוצי הקודש, משם עבר במשך שנים לעסוק בשידורי נייעס וחדשות בקו הנייעס "הקול החרדי", בהמשך הגיש תוכניות ברדיו "קול ברמה" ומשם עבר לרדיו "קול חי" שם משמש כפרשן ומגיש במקביל לעיסוקו בשעות הפנאי כ-DJ.

מני גירא-שורץ נחשב לאחד מאנשי התקשורת המובילים בציבור החרדי, פרשן שחי את השטח שהביא במהלך הקריירה אין ספור חשיפות שהפכו לשיח והכתיבו סדר יום במגזר החרדי ובקרב מקבלי ההחלטות.

בבחירות האחרונות הצטרף גירא לרדיו 'קול חי' שם שימש כפרשן פוליטי במקומו של משה גלסנר. יש ברדיו 'קול חי' מי שמגדיר אותו כ"אמנון אברמוביץ' החרדי", עם זאת עדיין לא ברור מעמדו ברדיו לאחר ההצטרפות לבחדרי חרדים, אך אין ספק כי טביעות אצבעותיו יבואו לידי ביטוי בתפקידו החדש.

יצוין כי מגיש המהדורה המרכזית ברדיו 'קול חי' אבי מימרן היה מועמד לתפקיד העורך הראשי של בחדרי חרדים אך בסופו של דבר מאיר גל בחר במני גירא-שורץ לתפקיד.

מאיר גל, המו"ל והבעלים אמר בתגובה למינוי: "גאה ושמח על הצטרפותו של מני ידידי, לניהול הצוות המעולה של העורכים והכתבים באתר החרדי היחיד. מני הוא אחד המובילים המקצועיים והישרים בקרב אנשי המדיה החרדיים, אני בטוח שיחד נפרוץ קדימה בתוכן, חדשנות וחדשות, מבלי לפגוע בעקרונות החשובים לנו כציבור חרדי. מאחל לו לנו ברכת הצלחה".

בתגובה למינוי החדש, אומר גירא-שורץ: "שמח להצטרף לאתר שהמציא את עולם התוכן החרדי ברשת ונותר הבית החרדי האולטימטיבי לציבור החרדי המשתמש באינטרנט. יחד עם הצוות המעולה, של האתר, אפעל לפתח את עולם החדשות החרדי, במקצועיות ובאמינות והכל כבית יוצר חרדי אמיתי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר