שוב: הרשת החברתית הגדולה בעולם קרסה

יומיים לאחר הקריסה האחרונה של הרשת החברתית הגדולה בעולם, פייסבוק, קרסה הרשת החברתית שוב בחצי השעה האחרונה. ויש גם זווית משעשעת: השגיאה בהודעת הקריסה הקודמת של הרשת תוקנה (אינטרנט)

בני סולומון | כיכר השבת |
הודעת הקריסה (צילום מסך)

שוב, הרשת החברתית פייסבוק קרסה: יומיים לאחר הקריסה האחרונה של הרשת החברתית הגדולה בעולם, פייסבוק, קרסה הרשת החברתית שוב בחצי השעה האחרונה, ומשתמשי הרשת בכל העולם דיווחו על קריסה מוחלטת של פייסבוק.

כזכור, לפני מספר ימים קרסה הרשת החברתית למשך למעלה מעשרים דקות. החברה לא הסבירה מה גרם לקריסה הנדירה, אך ימים ספורים קודם לכן קרסה הרשת לדקות ספורות, קריסה שגם היא לא הוסברה לגולשים.

ככל הנראה מדובר בעדכונים שהחברה מטמיעה בשרתי החברה, מה שגורם לקריסה. אך עדיין מדובר ברצף תקלות נדיר למדי ברשת החברתית הגדולה בעולם.

הקריסה שחווים המשתמשים כעת גם לימדה שעובדי פייסבוק תיקנו תקלה משעשעת אחרת. באתר "באזפיד" פרסמו בשבוע שעבר צילום מסך מהודעת השגיאה של רשת פייסבוק, בה נכתב בתחתית המסך ''פייסבוק 2014''. כפי שתוכלו לראות בצילום המסך הבא:

הקריסה הנוכחית כבר הוכיחה שפייסבוק קראו את ההודעה ותיקנו את השגיאה, וכעת יכולים המשתמשים לראות הודעת שגיאה מתוקנת הכוללת קרדיט לחברת "פייסבוק 2015".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר