"להתחבק עם האומללים"

קמפיין 'החרדקים' נגד קמפיין 'מחבקים את החיילים'

קמפיין החרד"קים הופיע מחדש ברחובות הערים החרדיות ובו מתקפה כנגד קמפיין "מחבקים את החיילים החרדים". בקמפיין נכתב כי "הפסיכיאטר הצבאי קבע כי החרדקים בדיכאון" (חרדים במדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הקמפיין החדש (צילום: יאיר שרקי, ערוץ 2)

קמפיין החרד"קים הופיע הבוקר (שלישי) מחדש ברחובות הערים החרדיות ובו מתקפה כנגד קמפיין "מתחבקים" שנועד לחבק את החיילים החרדים.

בכותרת המודעה שפורסמה נכתב "הפסיכיאטר הצבאי קבע כי החרדקים בדיכאון". עוד נכתב כי "כך ניתן להסביר את השקת הקמפיין המשונרר חיבוק. צילום לכל חרדק, כצורך נפשי דחוף".

"נו... מה אתם אומרים, מוכנים לעשות חסד ולהתחבק עם האומללים?", תהו יוצרי המודעה.

בתחילת החודש נתלו בריכוזים החרדיים בירושלים מאות מודעות תמיכה בחיילים החרדים. לפי המארגנים, המודעות עלו כחלק מקמפיין נרחב תחת הכותרת "מחבקים את החיילים החרדים". במודעות נראה אברך חרדי כשהוא מחבק חייל חרדי והציבור נקרא בהן לשלוח ולשתף תמונות עם חיילים חרדים כחלק מהתמיכה בהם.

לפי מארגני הקמפיין, המימון שלו מגיע מאיש עסקים ישראלי החפץ בעילום שמו. עוד מוסיפים המארגנים כי הקמפיין צולם ברחוב גאולה בירושלים וכי מדובר אך ורק בגל הראשון של הקמפיין. בין המצטלמים עם החיילים ומשתתפים בקמפיין תוגרל חופשה זוגית בבית מלון. את התמונות ניתן לשתף בפייסבוק, בטוויטר ובמייל.

"הציבור החרדי הפסיק לשתוק. אל מול גלי השנאה כנגד החיילים שלנו, החיילים החרדים, תינתן בקמפיין תשובה הולמת המשקפת את רחשי ליבו של הרוב השפוי בציבור החרדי. רוב הציבור החרדי עמד בשנתיים האחרונות מנגד כשהוא לא מוצא את הדרך להביע את מחאתו כנגד קמפיין ההסתה נגד החיילים. כעת יש דרך לעשות זאת. 'מחבקים' היא התשובה ל'חרד"קים'" אמרו המארגנים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר