אלפים חגגו עם מישקולץ • צפו

האדמו"ר ממישקולץ בשמחת בית השואבה: "המשיח כבר כאן"

רבבות בני אדם השתתפו בשמחת בית השואבה של חסידות מישקולץ בראשות האדמו"ר שהודיע כי "המשיח כבר כאן" והסביר מדוע נחתו לאחרונה אסונות על הציבור • צפו בתיעוד מיוחד מהחגיגה (סוכות)

(צילום: חסידות מישקולץ)

רבבות בני אדם מכל העדות והחוגים השתתפו אמש (שני), מוצאי חג ראשון של סוכות, באירוע הענק "שמחת בית השואבה הגדולה בישראל" בחצר הקודש מישקולץ בפתח תקווה, בראשות מנהיג העדה כ"ק האדמו"ר ממישקולץ, שהתקיימה בכיכר מישקולץ - צומת הרחובות סלנט - אחד העם, והרחובות הסמוכים שליד בנין ישיבת מישקולץ במרכז העיר.

צפו בשידור חוזר:

באירוע השתתפו ראש עיריית פתח תקוה והצמרת העירונית, וכל הסגל הבכיר במשטרת ישראל, אישי ציבור, וכן רבנים ואחמי"ם רבים.

שיאו של הערב היה נאומו המלהיב והמחזק של כ"ק האדמו"ר ממישקולץ שדיבר מענייני החג והשעה. בין דבריו אמר האדמו"ר: "המשיח כבר כאן, אבל הוא מחכה לאחדות בציבור החרדי. האסונות שנחתו לאחרונה בציבור, הוא מחוסר פרגון, צרות עין ו'מכה רעהו בסתר'".

בסיום דבריו הנרגשים קיבלו האלפים יחד עם האדמו"ר 'קבלת עול מלכות שמים' כשקריאת 'שמע ישראל' מהדהדת למרחקים בחוצות העיר, מה שקירב המונים לאביהם שבשמים, ואף את המון העם הרחוקים מדרך המסורת.

על החלק האומנותי ניצחו, ענקי הזמר: ליפא שמעלצר - ארה"ב, יניב בן משיח ולהקתו, ברק כהן, מאט דאב מארה"ב, שמואל יפת, ואברומי וינברג.

משטרת פתח תקוה הקצתה מאות שוטרים וקצינים מתחנת משטרת פתח תקוה והמחוז, לאבטח את שלום ההמונים, ובד"ץ מישקולץ – מערכת הכשרות המהודרת בפתח תקוה, שכל תושבי העיר סומכים עליה, העמיד עשרות סדרנים שפיקחו על כל גדרי הצניעות והקדושה במעמד, דבר שאין לו אח ורע, באירוע בסדר גודל ענק שכזה.

בסיום האירוע עברו אלפי איש להתברך מפי האדמו"ר ממישקולץ האהוב והנערץ על כל תושבי העיר, אשר כידוע ברכותיו אינן שבות ריקם ומתקיימות במלואן בזכות כוח התורה שבו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר