קרב הוידאו של פייסבוק וגוגל: פייסבוק השיקה אפשרות ליצירת סרטונים מתמונות

בשעות האחרונות החלה פייסבוק לשחרר פיצ'ר המאפשר יצירת סרטונים ממספר תמונות שמועלות לממשק חדש שיצרו ברשת החברתית פייסבוק. עוד שלב בתחרות הווידאו עם גוגל? (אינטרנט)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

שוב, פייסבוק הולכת על הראש של גוגל: ימים ספורים לאחר שהשיקה ענקית הרשת את סרטוני ה-360 מעלות שלה, שירות שנועד להתחרות בפיצ'ר דומה שהשיקה לאחרונה יוטיוב של גוגל. משיקה כעת פייסבוק שירות חדש שנועד להתחרות בפיצ'ר המעניין שהשיקה גוגל לפני מספר חודשים באפליקציית התמונות החדשה שלה.

צילום מסך (באדיבות יאן (יאנקו) קוטליארסקי, מנהל תחום מדיה חברתית בחברת moblin)

על פי דיווחים ברשת, בשעות האחרונות החלה פייסבוק לשחרר פיצ'ר המאפשר יצירת סרטונים ממספר תמונות שמועלות לממשק חדש שיצרו ברשת החברתית פייסבוק. לאחר העלאת התמונות הסרטון נוצר באופן אוטומטי, כשהמשתמש יכול לקבוע את אורך הסרטון הנוצר.

כך זה נראה (באדיבות יאן (יאנקו) קוטליארסקי, מנהל תחום מדיה חברתית בחברת moblin)

נכון לעתה נראה שהפיצ'ר שוחרר בינתיים למפרסמים בפייסבוק, שחלקם יכולים כבר לעשות בו שימוש. כמו כן, כעת ניתן להעלות עד 7 תמונות ליצירת סרטון, אך סביר להניח שהרשת החברתית תשחרר בקרוב את יוצר הסרטונים שלה גם לכלל המשתמשים, שכן בפייסבוק רוצים להעלות את שיעורי הצפייה בסרטונים ברשת החברתית במסגרת מלחמת הווידאו שהם מנהלים מול יוטיוב.

כאמור, לא מדובר בפיצ'ר פורץ דרך, שכן מלבד שלל התוכנות שאפשרו כאלה סרטונים כבר מזמן, באפליקציית התמונות החדשה של גוגל תמונות שהחליפה את שירות התמונות בגוגל פלוס, שחררה גוגל פיצ'ר כזה לאפליקציות האנדרואיד והאייפון. בניגוד לפייסבוק, בגוגל תוכלו להעלות כמה תמונות שתרצו, גם להוסיף סרטונים קצרים לוידאו ולקבוע מוזיקת רקע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר