ירושלים: הרכבת הקלה שבה לפעול באופן חלקי

הרכבת הקלה בירושלים שבה הבוקר לפעול באופן חלקי לאחר שבית הדין לעבודה הורה לנהגים השובתים לשוב לעבודה. דובר חברת סיטיפס: "עושים מאמץ להפעיל את מלוא הרכבות" (תחבורה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הרכבת הקלה. ארכיון (צילום: Kobi Gideon / Flash90)

הרכבת הקלה בירושלים שבה הבוקר (רביעי) לפעול באופן חלקי לאחר שבית הדין לעבודה הורה לנהגים השובתים לשוב לעבודה.

דובר חברת סיטיפס המפעילה את הרכבת מסר ל"כיכר השבת" כי "שירות הרכבות הקלות חזר לפעול הבוקר אך עדיין לא במתכונת מלאה. אנו עושים כל מאמץ להפעיל את מלוא הרכבות שניתן".

שופטת בית הדין האזורי לענייני עבודה בירושלים הורתה אמש סמוך לחצות לנהגי הרכבת הקלה להתייצב היום בבוקר לעבודה. בנוסף, היא חייבה את הנהגים הטוענים כי הם חולים להיבדק על ידי רופא תעסוקתי מטעם חברת סיטיפס.

מוקדם יותר אתמול כשליש מנהגי הרכבת הקלה הודיעו שהם חולים ולא הגיעו לעבודה. בין הנהגים לחברת סיטיפס מתנהל סכסוך עבודה ארוך.

עם פתיחת השביתה תקפו ברכבת הקלה את החלטת הנהגים לשבות דווקא בחול המועד בזמן שאלפים עולים לבירה: "נציגות הנהגים של הרכבת הקלה מנסה פעם נוספת ליצור שיבושים בתנועת הרכבות הקלות, הפעם במהלך חול המועד ובאמצעות 'מחלה' מאורגנת ומתואמת תוך הפרת הוראות הדין. לאור האמור מספר נהגים הודיעו בשעות האחרונות כי הם 'חולים', וזאת על מנת לשבש את עבודת הרכבת בניגוד להוראות החוק ובניגוד לפסק דין ביה"ד האזורי לעבודה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר