בדרך להפוך לפייסבוק? טוויטר תבטל את מגבלת 140 התווים

דיווחים ביממה האחרונה מלמדים כי רשת המיקרובלוגינג טוויטר שוקלת לזנוח את מגבלת ה-140 תווים ולאפשר פוסטים ארוכים יותר ברשת בנוסח פייסבוק. תומכים או מתנגדים? הצביעו בסקר (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
טוויטר (צילום: shutterstock)

הסוף ל-140 תווים? דיווחים ביממה האחרונה מלמדים כי רשת המיקרובלוגינג טוויטר תהפוך בקרוב לפחות מיקרובלוגינג וליותר לרשת חברתית בנוסח ענקית הרשת פייסבוק. על פי הדיווחים, בחברה מתכוננים לאפשר למשתמשים לזנוח את מגבלת ה-140 תווים ולאפשר פוסטים ארוכים יותר.

מגבלת 140 התווים של טוויטר - הסוף? (צילום מסך)
תאבד את זה? רשת טוויטר (צילום: shutterstock)

השינוי יבוצע ככל הנראה על ידי כלי חדש שמפתחים בחברת טוויטר בימים אלו, כשמגבלת התווים תישאר באופן חלקי. מה שאומר שמשתמשים יוכלו לצייץ פוסטים ארוכים יותר באמצעות הכלי החדש - 140 תווים מתוך הפוסט יפורסמו בטוויטר, לצד הפנייה לפוסט המלא.

מגבלת 140 התווים הפכה את טוויטר למה שהיא, כשהמשתמשים חייבים לתמצת את הפוסטים. עם זאת, משתמשים משפיעים דוגמת פוליטיקאים מעדיפים לספק הפנייה לפוסט בעמוד הפייסבוק שלהם, שם הם יכולים לכתוב פוסטים ללא הגבלה, מה שככל הנראה גרם לטוויטר לפתח את הכלי החדש.

משתמשים הביעו חשש שטוויטר תהפוך לדומה יותר לפייסבוק, גם בתוכן (צילום: shutterstock)

המשתמש החדש של טוויטר צבר כמעט מיליון עוקבים ביממה

בתוך כך, אמש הצטרף לטוויטר איש ה-NSA לשעבר אדוארד סנודן שנחשב לאיש שנוי במחלוקת. בעוד בארה"ב הוא נחשב כבוגד שחשף את תוכניות המעקב הלא חוקתיות של סוכנות הביון האלקטרונית, ברחבי העולם נחשב סנואדן לגיבור של ממש בזכות הפסקת תכנית פריזמה שעקבה אחרי אזרחים ללא מגבלות משמעותיות - עד שהוא הגיע.

סנאודן הצליח לצבור מעל ל-900 אלף עוקבים תוך פחות מיממה וחשבון הטוויטר הרשמי של ארגון הביון שהעסיק אותו בעבר - NSA, הוא החשבון היחיד שסנאודן עוקב אחריו. הציוץ הראשון של סנואדן כלל רק את השאלה: "אתם שומעים אותי עכשיו?". בתיאור החשבון הוא כותב כי בעבר עבד עבור הממשל, וכיום הוא עובד עבור הציבור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר