חדש בפייסבוק: סרטון במקום תמונת פרופיל

ענקית הרשת "פייסבוק" הודיעה הערב כי היא החלה להטמיע פיצ'ר ניסיוני שיאפשר למשתמשים להחליף את תמונת הפרופיל שלהם בסרטון באורך של עד 7 שניות (חדשות, דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
(שאטרסטוק)

קבלו את תמונת הפרופיל החדשה: בשעות האחרונות (רביעי) הודיעה ענקית הרשת פייסבוק כי היא החלה להטמיע פיצ'ר ניסיוני שיאפשר למשתמשים להחליף את תמונת הפרופיל שלהם בסרטון באורך של עד 7 שניות. את הסרטון יוכל המשתמש לבחור מהגלריה או ליצור בעצמו על ידי כלי הסרטונים החדש של פייסבוק.

על פי ההודעה, בשעות האחרונות שחררה פייסבוק עדכון למשתמשי אפליקציית האייפון שלה המתגוררים בקליפורניה ובבריטניה, כשהעדכון כולל את האפשרות ליצירת סרטונים קצרים במקום תמונות פרופיל.

כאמור, המשתמש יוכל לבחור סרטונים שהוא יצר בתנאי שהם באורך של עד 7 שניות, אך הוא יוכל לקצר סרטונים ארוכים יותר. במקביל יוכלו משתמשי פייסבוק לבחור מספר תמונות וליצור מהם סרטון באורך של עד 7 שניות בכלי ייעדי אותו פתחו בפייסבוק עבור המשתמשים האמריקניים והבריטיים.

למי שחרד מעוד פוסטים שיטרידו אותו בפיד של פייסבוק, נוכל להרגיע אתכם ולספר שסרטון הפרופיל לא יופיע בניוז פיד של פייסבוק, בניגוד למצב השורר כיום ברשת החברתית שמודיעה לחברים על שינוי תמונת הפרופיל. גם האאודיו בסרטון לא ינוגן במצב רגיל אלא רק כשהמשתמש יפתח את תמונת הפרופיל.

סרטון הפרופיל לא ינוגן בתגובות שהמשתמש מגיב בפייסבוק או בתמונת הפרופיל באפליקציית מסנג'ר של פייסבוק. במקום זאת המשתמשים יוכלו לבחור תמונה ממוזערת מתוך הסרטון, ותמונה זו היא שתופיע בתגובות ובהודעות.

מדובר במהלך המתבצע כחלק משינויים משמעותיים שמטמיעה פייסבוק בשבועות ובימים האחרונים, במהלכם הודיעה על אפשרות לשינוי תמונת הפרופיל למספר ימים מוגבל כשבסופם התמונה הקודמת תשוב. וכחלק מהטמעת שיפורים בשירותי הווידאו של פייסבוק, כמו ווידאו ב-360 מעלות, או כלי ליצירת סרטונים קצרים מתמונות בודדות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר