"איבדו כל גבול ורסן"

ומי גיבה את אבו מאזן באו"ם? קיצוני נטורי קרתא

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן נשא נאום חריף נגד ישראל באו"ם וזכה לגיבוי דווקא מקיצוני הנטורי קרתא שהגיעו בבגדי שבת - לרגל חול המועד סוכות - נשאו את דגל פלסטין וגיבו אותו. צפו (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
קיצוני הנטורי קרתא עם דגלי פלסטין, אמש (צילומים: אמרי לוי - פלאש 90)

יו''ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן נשא אמש (רביעי) נאום חריף מעל בימת הכינוס בבניין האו"ם בו הצהיר כי הרשות לא תעמוד בהסכמים שנחתמו בינה לבין ישראל באם האחרונה לא תעמוד בהם.

"כל עוד ישראל מסרבת להיות מחויבת להסכמים שנחתמו איתנו, כל עוד ישראל מסרבת להפסיק את הבנייה בהתנחלויות ומסרבת לשחרר את הפעימה הרביעית של האסירים כפי שסוכם איתה, היא לא מותירה לנו ברירה אלא להתעקש על כך שאנחנו לא נהיה היחידים שמחוייבים ליישום ההסכמים הללו. לפיכך אנו מכריזים שאנו לא יכולים להיות מחויבים להסכמים הללו על האירועים האחרונים בירושלים", אמר אבו מאזן.

בהמשך אף קרא לממשלת ישראל להפסיק עם השימוש הברוטלי בכוח בירושלים, בעיקר בהר הבית. לטענתו ישראל הופכת את הסכסוך ממדיני לדתי. "קבוצות ישראליות פורצות למסגד אל-אקצה. הם מנסים לחלק את מתחם אל-אקצה בגיבוי ישראלי. הם מנסים למנוע ממוסלמים מלהיכנס בשעות מסוימות לרחבת המסגד. ישראל עושה טעות חמורה כי אנחנו לא נקבל זאת".

נאומו של אבו מאזן זכה כצפוי לגינויים חריפים מכל קצות הקשת הפוליטית בישראל וביהדות התפוצות שמחו על העיוות ושיכתוב ההיסטוריה אולם מתברר כי דווקא מהפלג הקיצוני של נטורי קרתא זכה יו''ר הרשות הפלסטינית לגיבוי מוחלט.

מספר פעילים קיצונים הגיעו בלבוש שבתי לרגל חול הנועד סוכות בכדי להשתתף ולהאזין לנאומו של אבו מאזן.

לאחר הנאום הביעו הללו תמיכה בדבריו והבהירו כי הם מתנגדים למדיניות ישראל בירושלים ובשטחים הכבושים.

התמונות בהם נראו אנשי נטורי קרתא כשהם תומכים באבו מאזן יצרו סערה בקרב היהדות החרדית בארה"ב כשעסקנים מיהרו לגנות את החרפה כדבריהם שבתמיכה בשונא ישראל מובהק.

"הם איבדו כל גבול ורסן וחצו את כל הקווים האדומים האפשריים", אמרו עסקני הקהילה החרדית בניו יורק בתגובה למחזות המבישים שנראו בבניין האו"ם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר