תיעוד מרגש

צפו: גבריאל ששון הכניס 7 ספרי תורה לבסיס צבאי לזכר שבעת ילדיו ז"ל

חצי שנה לאחר שקבר שבעה מילדיו, גבריאל ששון הכניס 7 ספרי תורה למחנה צבאי בזיקים לזכר ילדיו. באירוע המרגש נכחו בני משפחה, מפקדים, קציני דת, רבנים צבאיים וחיילים. צפו בתיעוד (חרדים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

בנוכחות מפקדים, רבנים צבאיים, קציני דת, חיילים ובני משפחה, הוכנסו שבעה ספרי תורה למחנה זיקים לזכרם של שבעת ילדי משפחת ששון ז"ל שנספו באסון השריפה בברוקלין בחודש ניסן האחרון. האב, גבריאל ששון, נכח באירוע המרגש לזכר ילדיו ונשא את ספרי התורה.

ספרי התורה הוכנסו לעילוי נשמתם של יעקב ששון בן ה-5, שרה ששון בת ה-6, משה ששון בן ה-8, יהושע ששון בן ה-10, רבקה ששון בת ה-11, דוד ששון בן ה-12 ואליאנה ששון בת ה-15 זכרם לברכה.

(צילום: באדיבות המצלם)
(צילום: באדיבות המצלם)
(צילום: באדיבות המצלם)
(צילום: באדיבות המצלם)
(צילום: באדיבות המצלם)
(צילום: באדיבות המצלם)
(צילום: באדיבות המצלם)
(צילום: באדיבות המצלם)

השריפה הקטלנית, שאירעה לפני כחצי שנה, החלה במטבח דירת המגורים של משפחת ששון בברוקלין והעשן התפשט במהירות לשאר החדרים בהם ישנו הילדים והאם, האב לא שהה בבית ובשעות הראשונות לאחר האסון התקשתה המשטרה לאתר אותו.

"האם גילה ששון ובתה צפורה בת ה-14 הצליחו לקפוץ מהבית ועמדו בחוץ כשהגענו, כוויות קשות מכסות את ידיהן וחלק מגופן" תיארו עדי הראייה. "הן צעקו לנו תוציאו את הילדים. הם בתוך הבית". סיפר אז ל"כיכר השבת" ראובן, שכן מבניין סמוך.

הזמר מידד טסה בהכנסת ספרי התורה, היום (צילום: באדיבות המצלם)

ההלוויה בברוקלין, לפני כחצי שנה (באדיבות המצלם)

נייט וובר, אחד מעדי הראייה לאסון שמתגורר באותו בניין עם המשפחה החרדית, סיפר כי שמע את אם המשפחה זועקת להצלת ילדיה כשקפצה מחלון הדירה הבוערת. "שמעתי אותה צועקת 'הילדים שלי נמצאים שם, תוציאו אותם החוצה'. היא הייתה שרופה, יש עדיין דם על הרצפה. עמדתי מחוץ לבניין כאשר העשן הגיע אליי".

משפחת ששון, לפני האסון (צילום: משפחתי)

"ראיתי את העשן והבנתי שאלו חדשות רעות. ראיתי איך כוחות ההצלה לוקחים אנשים על אלונקות והסתובבתי, לא רציתי לראות את זה" אמר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר