שמחת בית השואבה של "אוהל שרה": "הרגשתי כמו בבית המקדש"

אמש נערכה שמחת בית השואבה של ארגון אהל שרה, בהשתתפות מאות חניכים ובני משפחותיהם ובהשתתפות גדולי ראשי הישיבות. אחד החניכים תיאר זאת "כמו בבית המקדש". צפו (חרדים)

(צילום: קובי הר צבי)

מעמד מרגש של שמחת בית השואבה פתח את אירועי ההצדעה ל'אהל שרה' במלאות ארבעה עשורים לפעילות. מאות בני משפחה נרגשים מילאו את אולם 'בת שבע' שבבניין 'ארמונות חן' כשהם מלווים את בניהם.

האירוע שהחל בהצגה חינוכית מרתקת שהומחשה בידי אמן באמצעות תיאטרון בובות, הצליחה לסחוט פרצי צחוק וקריאות הזדהות מהילדים המיוחדים שמילאו את האולם. שעה קלה לאחר מכן כאשר פונו הכיסאות, התמלא האולם במעגלי רוקדים, שהעידו יותר מכל על שילובם של הילדים והחניכים המיוחדים בחברה שסביבם.

גלעד פטולסקי מתזמורת 'שלהבת' עלה לבמה בהתנדבות מלאה עם הקלידן מוישי זלאטס, וזאת על מנת לשמח את הרוקדים. אחר כך הצטרפו גם יוני ברגר ורולי דיקמן.

במעמד המיוחד השתתפו מרנן ורבנן ובהם: חברי מועצת גדולי התורה, הגאון רבי ברוך דוב פוברסקי ראש ישיבת פונוביז', הגאון רבי משה הלל הירש ראש ישיבת סלבודקא, כ"ק האדמו"ר ממודזיץ', הגאון רבי מנחם ארנסטר ראש ישיבת ויז'ניץ, הגאון רבי חזקיהו מישקובסקי, משגיח ישיבת 'אורחות תורה', הגאון רבי אברהם פולק משגיח ישיבת סלבודקה וחבר הנהלת 'אהל שרה' מימי הבראשית לפני עשרות שנים.

בנוסף השתתפו גם אישי ציבור בהם חברי מועצת העיר בני ברק מחזיק תיק הרווחה מנחם מנדיל אייזנברג וחבר הנהלת העיר שלמה קוסטליץ.

ש', חניך בשנות העשרים לחייו סיפר בתום האירוע כי הרגיש: "ממש כמו בבית המקדש. הכי התרגשתי כשהרב פוברסקי בא לרקוד יחד איתנו".

מנהלת 'אהל שרה', הגב' מלכה ויינברג, ציינה את הסיפוק הרב שהביעו המשפחות: "אין דרך לבטא את התרומה הרבה של אירוע מעין זה להתקדמותם של החניכים בכל הרמות. זאת הייתה שמחה של מצווה שהיא בעצמה שמחה, שמחה שאת השפעתה על חייהם של החניכים קשה לתאר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר