תיעוד

אלפים ב'הקבלת פני רבו' לראשל"צ הגר"ש עמאר

אלפים השתתפו במעמד 'הקבלת פני רבו' של הראשל"צ ורבה של י-ם הגאון רבי שלמה משה עמאר. ר"י 'כיסא רחמים' הגאון רבי מאיר מזוז: "הרב עמאר ר"ת על מה אתם רבים. מספיק עם זה". תיעוד (סוכות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הראשל"צ הגר"ש עמאר, הערב (צילום: כיכר השבת)

חג הסוכות • הקבלת פני רבו: אלפים השתתפו הערב (חמישי) במעמד 'הקבלת פני רבו' של הראשל"צ ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר.

רבנים, דיינים, ראשי ישיבות ואישי ציבור הגיעו הצהריים לסוכת בית הכנסת 'אהבת שלום' בשכונת 'גבעת המבתר' בירושלים, לקיים את 'הקבלת פני רבו' לרבה של העיר.

הרבנים והדיינים דיברו בשבחו של הראשון לציון, אך ראש ישיבת 'כיסא רחמים' הגאון רבי מאיר מזוז בחר לדבר על הצורך באחדות הציבור הספרדי בימים אלו.

בין היתר אמר הגר"מ מזוז: "הרב עמאר ראשי תיבות על מה אתם רבים. בשביל מה אתם רבים? מספיק עם זה. התורה היא בחיבה ובאהבה. תהיה מאהב את ה' על ידך. ככה זו התורה וככה זה הראשון לציון ורבה של ירושלים. הרב הוא אוהב שלום ורודף שלום".

"התורה היא תורה עם מידות. אנחנו יודעים שהרב, שיהיה בריא, רדפו אותו - הוא שמר הכל בלב, הכל שם בלב, אפילו לבני ביתו לא סיפר. אמר אולי יש כאן חשש לשון הרע".

הרב מזוז התייחס לתואר 'הראשון לציון ואמר': "הרב עמאר הוא ראשון לציון ויישאר ראשון לציון, ראשון לציון זה לא תואר שייסדה המדינה, זה תואר של לפחות 300 שנה".

בסיום דבריו ביקש הגר"מ מזוז מהציבור לצאת מהסוכה במסר של שלום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר