טרור ללא הפסקה

שני הרוגים ושני פצועים בפיגוע בעיר העתיקה; המחבל חוסל

מחבל שהגיע סמוך לשער האריות בירושלים דקר בני משפחה ולאחר שחטף את נשקו של האב פתח בירי לעבר קבוצת עוברי אורח. נקבע מותם של שני בני אדם שנפגעו באירוע. המחבל חוסל (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
זירת הפיגוע (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90, וידאו: יאיר)

שני בני אדם נרצחו ושניים נוספים בהם תינוק נפצעו הערב (מוצאי שבת) בדרגות שונות בפיגוע דקירות וירי סמוך לשער האריות בעיר העתיקה בירושלים. לפי הפרטים הראשונים, מחבל שהגיע למקום דקר בני משפחה, ולאחר שחטף את נשקו של האב פתח בירי לעבר קבוצת עוברי אורח. בפצועים: אישה באורח קשה ותינוק באורח קל.

הזירה, זמן קצר לאחר הפיגוע (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

אישה שנדקרה באירוע נמלטה מהמקום והצליחה להגיע לשוטרים שהיו במרחק של עשרות מטרים מהזירה, היא דיווחה להם על הפיגוע והם הגיעו למקום וחיסלו את המחבל. הפצועים פונו לבתי החולים שערי צדק והדסה עין כרם בעיר. תינוק שהגיע ללא קרובי משפחתו מטופל בחדר הטראומה בשערי צדק.

מהמשטרה נמסר: "פיגוע ירי ודקירה בעיר העתיקה. ישנם כמה פצועים. כוח משטרה ומג"ב ניטרלו את המחבל".

זירת האירוע (צילום: מתוך ynet)
(צילום: מתוך ynet)

ממד"א נמסר: "חובשים ופאראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבתי החולים 4 פצועים בהם 2 במצב אנוש תוך פעולות החייאה, פעוט כבן שנתיים במצב קל. הפצועים מפונים לבתי החולים שערי צדק, הדסה עין כרם והדסה בהר הצופים. בנוסף במקום האירוע מחבל הרוג".

הפיגוע מתרחש יומיים לאחר רצח איתם ונעמה הנקין הי"ד בפיגוע ירי סמוך לכפר בית פוריק. לפי החשד, המחבלים ירו לעבר רכבם של בני הזוג הנקין מרכב חולף. ארבעה ילדיהם של בני הזוג הנקין ששהו גם כן ברכב לא נפגעו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר