בבית החולים: שיחה בין ראש ישיבת פוניבז' וח"כ אלעזר שטרן

ראש ישיבת פוניבז' הגרח"ש ליבוביץ' וח"כ אלעזר שטרן מ"יש עתיד" נפגשו באקראי בבית החולים שיבא בתל השומר בו שהו במהלך החג. שטרן ל"כיכר השבת": "הרב ליבוביץ - אישיות קורנת" (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
שטרן והגרח"ש ליבוביץ (צילום: כיכר השבת ומרים אלסטר - פלאש 90)

במהלך חג שמחת תורה, נפגשו באקראי בבית החולים "שיבא" בתל השומר חבר כנסת אלעזר שטרן מסיעת "יש עתיד" והגאון רבי חיים שלמה ליבוביץ, מראשי ישיבת פוניבז'. נוכחים בבית החולים סיפרו ל"כיכר השבת" כי השניים נצפו משוחחים. הרב ליבוביץ שהה בבית החולים לצדה של קרובת משפחה.

שטרן אישר בשיחה עם "כיכר השבת" כי שוחח עם ראש הישיבה אולם סירב להרחיב על השיחה. "כל אחד נמצא פה מהסיבות שלו. אני לא יכול להגיד לך מה דיברנו, זה ביני לבינו. לא חושב שנכון שאגיד מה דיברתי עם ראש ישיבת פוניבז'".

"אישיות קורנת". הגרח"ש ליבוביץ, ארכיון (צילום: כיכר השבת)

על הגרח"ש ליבוביץ עצמו אמר שטרן: "אני אומר לך את האמת - הוא אישיות קורנת. רואים את זה בפניו. האופטימיות שראיתי והאמונה... לא הכרתי אותו קודם, זו הייתה פעם ראשונה. את פוניבז' תמיד הכרתי, יש להם פינה חמה בלב שלי - לרמת הלימודים שם ורמת התלמידים".

ח"כ שטרן ציין לשבח את פעילותם של מתנדבים חרדים שהסתובבו בבית החולים בחג וארגנו את מניין התפילה בו השתתף. "ראיתי דברים בחיים שלי, אבל זה אחד הדברים היותר מרגשים שדורשים מסירות והתמדה. המתנדבים של "אתה עמדי" ומשפחת זולדן נותנים אוכל לכולם. למתפללים וגם למי שלא רצה להתפלל".

התפעל מהמתנדבים החרדים. ח"כ אלעזר שטרן (צילום: בן קלמר, פלאש 90)

שטרן, איש הציונות הדתית, כיהן בכנסת הקודמת כחבר כנסת מטעם 'התנועה' ובבחירות האחרונות הצטרף למפלגת 'יש עתיד' בראשות יאיר לפיד. לפני מספר שבועות הוא נכנס לכנסת בעקבות פרישתו של שי פירון.

שטרן היה שותף להצעות חוק להן התנגדו במפלגות החרדיות. כך למשל הצעת החוק לפיה גם עסקים המחללים שבת יקבלו תעודת הכשר מהרבנות הראשית לישראל בימי חול בלבד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר