בפתח מושב החורף: דרעי יתפטר מהכנסת, מיכאלי יושבע כח"כ

לאחר אישור החוק הנורבגי בכנסת, בפתח מושב החורף של הכנסת, בעוד כשבוע, יתפטר יו"ר ש"ס ושר הכלכלה אריה דרעי מחברותו בכנסת לטובת כניסתו של אברהם מיכאלי לכהן כח"כ (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
מתפטר מהכנסת. אריה דרעי (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

יו"ר ש"ס אריה דרעי לא הסתיר את רצונו להתפטר מתפקידו כחבר כנסת ולשמש כשר בלבד, מה שיכניס במקומו את הבא ברשימת המפלגה: אברהם מכאלי, מי שהיה במשך שנים חבר כנסת ויו"ר הסיעה.

כעת, לאחר שהחוק הנורבגי המוקטן אושר במושב הקיץ של הכנסת, צפוי דרעי להתפטר בפתח מושב החורף - בעוד כשבוע - מה שיכניס באופן מיידי את מכיאלי לכהן כחבר כנסת מהמניין - לאחר חצי שנה של הבראה - בתשלום - מהמשכן.

בצעד זה יחסוך דרעי מעצמו את הדיונים המתישים במליאה, דיונים שלא מעט נמשכים עד השעות הקטנות של הלילה, המחייבים את השרים להישאר במשכן להצבעה זאת מאחר ומדובר בקואליציית 61, בה כל קול קובע.

ברוך השב. אברהם מכאלי (צילום: יוסי זמיר, פלאש 90)

גורם בכיר בש"ס המקורב לדרעי אישר בשיחה עם "כיכר השבת" כי דרעי יתפטר עם פתיחת מושב החורף: "זה לא סוד שזה מה שאריה רצה, ואכן זה מה שיקרה".

אברהם מיכאלי, בפתח מושב החורף אתה חוזר לכנסת?

"בעזרת ה'".

ח"כ חרדי נוסף שצפוי לחזור לכנסת במהלך החורף הוא יעקב אשר, לאחר שכפי הנראה - מאיר פרוש יתפטר מתפקידו במשכן ויכהן כסגן שר חינוך ללא ח"כ, מה שיאפשר את כניסת אשר למשכן, עם זאת במצב היחסים בסיעת 'יהדות התורה' נראה כי הדבר צפוי לקחת לא מעט זמן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר