שמלות כלה לדתיות וחרדיות

עבור כלה אין דבר המשתווה ליום החתונה. בין שלל ההכנות אליהם נדרשים בני הזוג בכלל והכלה בפרט, אין ספק כי שמלת הכלה הינה העניין החשוב והמודגש ביותר (בלוגל)

(שאטרסטוק)

עבור כלה, אין דבר המשתווה ליום החתונה. בין שלל ההכנות אליהם נדרשים בני הזוג בכלל והכלה בפרט, אין ספק כי שמלת הכלה הינה העניין החשוב והמודגש ביותר.

בעוד שכלות "רגילות" מתקשות במציאת השמלה המושלמת לאירוע, אין ספק כי כלות דתיות וחרדיות מתקשות אף שבעתיים, וזאת בשל מיעוט הדגמים המיוחדים של שמלות הכלה למגזר הדתי והחרדי הקיימים בשוק. בשל כך, כלות רבות מוצאות את עצמן מתפשרות על שמלת החלומות שלהן בערב החתונה. אך מי אמר שכך באמת צריך להיות? כלות יקרות, הרי לפניכן המדריך השלם למציאת שמלת כלה צנועה (אך עם זאת, אופנתית ומושלמת) לחתונתכן.

בסגנון וינטג'

סגנון הוינטג' נחשב לסגנון השואב את השראתו ממקורות נוסטלגיים, ישנים במובן החיובי של המילה. בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא מדובר בשמלות ישנות, אלא רק בשמלות השואבות את השראת העיצוב שלהן מזמנים אלה.

לרוב, שמלות אלה מעוצבות בהשראת שנות ה- 30, ה- 40 ואף רחוק יותר – שנות ה- 20. בזמנים אלה, התאפיינו עיצובי השמלות בקווים נקיים וישרים ובסגנון מינימליסטי. מדובר לרוב בשמלות צנועות, אך עם זאת – מחמיאות במיוחד, כאשר הן מדגישות בקלילות את תווי הגוף של הכלה המיועדת ומחמיאות להם, וזאת מבלי שהן זועקות "חשוף" לכל עבר. בדרך כלל, שמלות אלה יגיעו בגווני פנינה, שמנת ואף אפרסק. שמלות אלה יתחבבו במיוחד על אלה הסולדות מהצבע הלבן הבוהק של שמלות הכלה המסורתיות.

שמלות כלה מלכותיות

מי שראה אי פעם מלכה בחייו, יודע כי נשים אלה מתהדרות ביופי ובשיק נפלא, וזאת מבלי לחשוף כלל את תווי גופן. שמלות כלה מלכותיות נוצרו בהשראה זו, ואלה מביניכן שצפו בשמלתה המהממת של קייט מידלטון יבינו ודאי מיד על מה מדובר. בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא מדובר בהכרח בשמלות כלה "קצפתיות" ונפוחות. שמלות כלה מלכותיות מגיעות בשלל עיצובים וצבעים משתנים – החל מלבן בוהק ועד לקרם ופנינה. לרוב, יכילו שמלות אלה לפחות אחד מהאלמנטים הבאים: תחרה עדינה, טול, רקמה ייחודית, שיבוצי פנינים וכדומה.

הסגנון הרומנטי

שמלות כלה בסגנון הרומנטי מתאפיינות גם הן, בדומה לשמלות הוינטג', בקווים נקיים ועדינים. לרוב, יאפיין את שמלות הכלה האלה המראה הרך והמשחק בין בדים שקופים לאטומים. המראה הכללי של שמלות אלה הינו המראה ה"לא מתאמץ", כך שלרוב, מדובר גם בשמלות נוחות יותר. הבדים מהן מיוצרות שמלות אלה יהיו לרוב בדים נשפכים, רכים, משולבים בתחרה עדינה המשווה לשמלה מראה אלגנטי. שמלות כלה בסגנון הרומנטי משדרות כל כולן רגש, כזה שחוצה גבולות של זמן או מקום, וזה גם הדבר שמייחד אותן.

Shabi&Israel

אין ספק כי שמלת כלה צנועה, אין פירושה אוטומטית שמלת כלה שאינה אופנתית או מיוחדת. מעצבי שמלות הכלה שבי וישראל, מייצרים שמלות כלה במגוון דגמים ובאיכות בלתי מתפשרת. השמלות של שבי וישראל נלבשו על ידי אלפי שמלות בארץ וגם בעולם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר