אותר הנשק ששימש את המחבלים לרצח בני הזוג הנקין הי"ד

במסגרת חקירת חברי חוליית חמאס שביצעה את פיגוע הירי עלה כי בני הזוג איתם ונעמה הנקין הי"ד נרצחו בנשק מסוג M16 שהוחבא בחנות של אחד העצורים בשכם. הלילה הוסגר הנשק (אקטואליה)

(צילום: תקשורת שב"כ)

חקירת פיגוע הטרור הקשה בו נרצחו איתם ונעמה הנקין הי"ד שעה שנסעו יחד עם ארבעת ילדיהם נמשכת.

משירות הביטחון הכללי נמסר כי במסגרת חקירת חברי חוליית חמאס שביצעה את הפיגוע, עלה כי בני הזוג נרצחו בנשק מסוג M16.

עוד התברר בחקירה כי הנשק ששימש את חברי החוליה לפיגוע הרצחני הוסתר בחנות של אחד העצורים בשכם.

הלילה, בפעילות משותפת של צה"ל והשב"כ, אותר הנשק והוסגר לידי הכוחות והחקירה נמשכת.

חמשת חברי החוליה שנעצרו תכננו את הפיגוע כמה ימים קודם לכן. המפקד נשאר בביתו והשאר נטלו חלק ממשי בפיגוע: אחד שימש כתצפיתן, השני כנהג הרכב שבאמצעותו הגיעו לפיגוע ונמלטו ממנו. השניים הנותרים ירו בפועל בבני הזוג.

במהלך הירי בבני בזוג הנקין הי"ד, טעה אחד המחבלים וירה בחברו לרצח, שכתוצאה מכך נפצע ונזקק לטיפול רפואי ולפינוי לבית החולים בשכם.

בעקבות כך, השניים נאלצו להימלט מהמקום יחד עם חבריהם, כאשר ילדי משפחת הנקין ניצלים בנס מהמשך הירי על ידי המחבלים. אקדחו של המחבל הפצוע שנמצא בשטח, הוביל להתקדמות משמעותית בחקירה ומאוחר יותר אף לתפיסתם של חברי החוליה.

גורם צבאי בכיר העריך אמש שחוליית החמאס שנעצרה בחשד שרצחה את בני הזוג נעמה ואיתם הנקין התכוונה לרצוח גם את ילדיהם שהיו ברכב, אך ירי דו צדדי הניא אותם מכך. "המחבלים תכננו לעצור את הרכב, והתקלה שהייתה להם", אמר הגורם, "ירי הדו צדדי באחד מחברי החוליה - הובילה ככל הנראה לכך שהילדים נותרו בחיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר