וידאו מחריד

ההסתה הפלסטינית: חרדים ודתיים תוקפים, קומו ותרצחו אותם

התגברות גל הטרור בחודשים האחרונים מלווה במסע הסתה תוקפני של ארגוני הטרור ברצועת עזה. בימים האחרונים מופץ סרטון הקורא לערביי ירושלים לרצוח חרדים ודתיים. צפו בתיעוד (חדשות,ארץ)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(צילום מסך, מתוך פייסבוק)

גל הטרור הנורא שפוקד את ישראל בחודשים האחרונים וגובה קורבנות רבים, עם התעצמות הפיגועים והתעוזה של המחבלים, מלווה במסע הסתה חסר עכבות של ארגוני הטרור ברצועת עזה. ביממה האחרונה מופץ סרטון מחריד ובו קריאה שאינה משתמעת לשתי פנים לרצוח יהודים.

בסרטון, שבויים ברצות עזה (ומובא כאן בצנזור הרגעים המחרידים עצמם א.ר.), נראים חרדי ודתי מתהלכים במה שנראה כמו העיר העתיקה בירושלים בסמוך לקבוצת ילדים ערבים המשחקים בכדור. השניים נראים דוחפים את הילדים תוך כדי זלזול וצחוק על פניהם.

יהודים מוצגים כתוקפי ילדים (צילום מסך, מתוך פייסבוק)

במקביל, צעיר ערבי העומד בצד צופה בדיווחים מהאירועים בירושלים ורואה את החרדי והדתי מכים את הילדים הערבים. לאחר מכן הוא נראה אורב לשניהם כאשר סכין בידו, רץ אל שני היהודים ודוקר אותם למוות. הקריאה ברורה: לרצוח יהודים.

הסרטון עלה בשעות האחרונות לפייסבוק, אך תוך כשעתיים הוסר על ידי פייסבוק בעקבות תלונות של גולשים על כך שהסרטון קורא במפורש לרצח.

מתוך הסרטון: פלסטיני תוקף "חרדי" ו"דתי" (צילום מסך, מתוך פייסבוק)
(צילום מסך, מתוך פייסבוק)

כזכור, רק בסוף השבוע האחרון נהרגו בני הזוג הנקין הי"ד בשומרון, כאשר יומיים לאחר מכן נדקרו למוות הרב נחמיה לביא ואהרן בניטה הי"ד ברחובות העיר העתיקה. אלמנתו של הרב בניטה נפצעה אף היא באורח קשה באירוע, כאשר עשרות ערבים ראו את האירוע, עמדו מהצד ולא הגישו לה עזרה. אם זה לא מספיק הם אף השפילו אותה, ירקו עליה והכו אותה תוך כדי שהיא מדממת וזועקת לעזרה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר כי המשטרה תפעל להעמיד לדין את הרוכלים הערבים שראו את המתרחש ולא עשו דבר. "אנחנו הנחנו את המשטרה ואת שאר כוחות הביטחון לטפל בתופעות האלה בתקיפות ואני מבקש גם לטפל באותם סוחרים, באותם פלסטינים שהיו שם בנתיב, שרצה אישה יהודייה דקורה ומדממת, הם יורקים עליה, בועטים בה. אני ביקשתי חקירה של האנשים האלה, העמדתם לדין וסגירת חנויותיהם בהתאם ליכולת המשפטית" אמר נתניהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר