מחשש למיעוט משתתפים

דרעי הקים צוות היגוי לקראת עצרת הזיכרון למרן הגר"ע יוסף זצ"ל

עצרת הזיכרון למרן פוסק הדור הגר"ע יוסף זצוק"ל תיערך בשבוע הבא בבית הכנסת הגדול בירושלים אך מחשש למיעוט משתתפים יו"ר ש"ס אריה דרעי הקים צוות היגוי שיארגן את העצרת (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

שנתיים לפטירת מרן פוסק הדור זצ"ל: בשבוע הבא תתקיים עצרת לזכרו של מרן פוסק הדור הגאון רבי עובדיה יוסף זצוק"ל, אך בניגוד לשנה שעברה - הפעם בחרו בש"ס לצמצם את אירוע הזיכרון ולקיים את העצרת בבית הכנסת הגדול בירושלים ולא באצטדיון 'הארנה'.

עם זאת, למרות העובדה שבית הכנסת לא מכיל מספר רב של מקומות, עדיין ישנו חשש בש"ס כי לא יצליחו למלאות את האולם. בעקבות כך, יו"ר ש"ס אריה דרעי הקים צוות היגוי מיוחד שיהיה אחראי על העצרת וידאג להבאת ציבור מכל רחבי הארץ לעצרת.

מי שיעמוד בראש הצוות ויהיה אחראי על האירוע הוא סגן ראש עיריית ירושלים צביקה כהן.

בכיר בש"ס מספר כי "בשבוע שעבר ב'הקבלת פני רבו' דרעי זעם, אפילו רתח. אולם שמכיל כ-500 מקומות לא הצליחו למלאות, בקושי 300 איש הגיעו, והיה פרסום ברחובות, אבל הציבור לא הגיע, כבר במהלך האירוע היה ניתן לראות איך דרעי כועס, שלא נדבר מה קרה שעה אחרי האירוע, ובצדק".

לדבריו: "אם בחול המועד, שאין ישיבות וכוללים לא הצלחנו להביא אלף איש הרי שאנחנו בבעיה, לכן הוקם צוות שיהיה אחראי להביא את הציבור לבית הכנסת הגדול".

"מה לעשות, הציבור הספרדי הוא לא חסידות גור שהרב'ה אומר מילה והציבור מתייצב, אנחנו צריכים לקבץ מכל עיר ועיר, ולזה צריך להיערך", מסביר גורם אחר בש"ס ומוסיף כי "במצב התקציבי הנוכחי של תנועת ש"ס אף אחד לא יכול להרשות לעצמו לקיים עצרת ב'הארנה', הולכים על משהו צנוע וקטן".

"להגיד לך שזה הכבוד הראוי למרן? לא. אבל זה המצב", מוסיף דמות אחרת בש"ס הקרובה לדרעי.

הגורם הביע חשש: "אם יהיה גשם כמו היום והציבור לא יגיע הרי שיהיה מדובר במכה תדמיתית, התקשורת תדווח, תפרסם תמונות, עכשיו לך תסביר ותתרץ למה לא הגיעו אנשים לאירוע שגם ככה מצומצם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר