גל טרור

פיגוע דקירה וחטיפת נשק בקרית גת: המחבל נורה וחוסל

שני חיילי צה"ל נפצעו בצהריים (רביעי) בפיגוע דקירה וחטיפת נשק בשדרות לכיש בקרית גת, מצבם קל. המחבל נמלט לבניין סמוך עם נשק של אחד מהם, התבצר במקום, נורה וחוסל (חדשות, בארץ)

קבי רוזן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ד בתשרי תשע"ו | 07.10.15
זירת האירוע בקרית גת (צילום: חטיבת דובר המשטרה)

פיגוע בקרית גת: שני חיילי צה"ל נפצעו בצהריים (רביעי) בפיגוע דקירה וחטיפת נשק בשדרות לכיש בקרית גת, מצבם קל. המחבל נמלט לבניין סמוך עם נשק של אחד מהם, התבצר במקום, נורה וחוסל.

חובשים ופארמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לשני הפצועים, בהם אחד שהגיע לתחנת מד"א עם חתך ביד ופצוע נוסף בזירה עם חבלות בפלג גופו העליון. שני הפצועים פונו במצב קל לבית החולים ברזילי באשקלון.

המחבל דקר את החייל כשירד מאוטובוס קו 369, חטף מאחד מהם את הנשק ללא המחסנית ונמלט לבניין סמוך שם התבצר. כוחות גדולים של משטרה הוזעקו למקום והוכוונו על ידי האזרחים למקום ההתבצרות של המחבל.

כעבור זמן קצר נשמעו חילופי ירי והמחבל נורה וחוסל.

כוחות משטרה סרקו את האוטובוס כדי לוודא שהמחבל לא השאיר אחריו מטען, בסיום הבדיקה נשלל החשד.

מהמשטרה נמסר כי "מפרטים ראשוניים עולה כי החשוד ירד מאוטובוס בקריית גת הבחין בחייל וחטף את נשקו. החייל התעמת עם החשוד ותוך כדי כך נדקר בראשו באורח קל. החשוד המשיך במנוסה עם נשקו של החייל אל עבר בניין מגורים. שוטרי תחנת קריית גת של המחוז הדרומי הגיעו למקום תוך דקות ספורות וחתרו למגע עם החשוד תוך שזה ככל הנראה יורה לכיוונם. השוטרים השיבו בירי מדוייק לעברו והוא חוסל. אין נפגעים לכוחותינו".

עוד נמסר כי "ההערכה לעת עתה כי הרקע לאירוע לאומני. זהות החשוד טרם ידועה. כוחות רבים של משטרת מרחב לכיש והמחוז הדרומי עורכים כעת סריקות נוספות באזור".

השר לביטחון הפנים גלעד ארדן, מסר בתגובה: "אני משבח את הפעולה המהירה של כוח המשטרה שהיה בקריית גת, נכנס לבניין וחיסל מיד את המחבל ומנע אסון גדול. הכוח פעל בדיוק כפי שמצופה ממנו. נמשיך להילחם בטרור בתקיפות ונפגע בכל מי שמנסה לפגוע בנו".

כזכור, הבוקר מחבלת דקרה יהודי כבן 36 בשער האריות סמוך למקום הפיגוע הרצחני במוצאי שבת ופצעה אותו באורח קל. היהודי הצליח לדרוך את נשקו, ירה במחבלת ופצע אותה באורח קשה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר