הפיגוע בקרית גת

בן 10 משחזר: "מחבל רץ לעבר הבניין שלנו, נעלתי את הדלת"

"המחבל עבר לידי, ברחתי לתוך הבית, סגרתי את המנעול, עם שולחנות וכיסאות, עד ששמענו יריות והוא מת", כך מתאר ישראל סנגאוי בן העשר את רגעי הדרמה של הפיגוע בקרית גת • האזינו (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: מתוך ynet)

גל טרור: ישראל סנגאוי, ילד בן 10, תושב קרית גת היה עד לפיגוע בצהריים (רביעי) כאשר מחבל דקר חייל, חטף את נשקו ונמלט לתוך בניין מגורים עד שחוסל על-ידי המשטרה.

בראיון לעיתונאי ינקי קצבורג ב'קו הסקופים' הוא שחזר את רגעי הדרמה: "המחבל עבר לידי, ברחתי לתוך הבית, סגרתי את המנעול, עם שולחנות וכיסאות, עד ששמענו יריות והוא מת".

"הגעתי מהתלמוד תורה", הוא מספר, "אני שומע רעש של אנשים צועקים, רואה אוטובוס של מטרופולין ומלא אנשים רצים ממנו לכל הכיוונים ואחד היה שם עם דם... ו... רצים".

ישראל ממשיך ומספר כי "מחבל רץ לעבר הבניין שלנו, אבא שלי לימד מישהו בחדר, ישר דפקנו לו על הדלת פתחנו לו את הדלת, אמרנו לו. רצתי מהר לדלת, נעלתי את הדלת ואז אחרי זה סגרנו הכל, את החלונות של הבית והדלת. אבא ראה בעינית מחבל בערך בן 17 עם נשק".

"נשארנו כמה דקות, כולם בכו, אבא שלי ישר התקשר למשטרה. תוך חצי דקה היו סירנות. נכנסו לחדר התפללנו כל מיני דברים שזה לא יקרה", מתאר ישראל את האימה.

על סיום הדרמה סיפר הילד: "שמענו יריות בקומה שלנו, יריות חזקות כאילו בתוך הבית שלנו, אז אמרו שהרגו את המחבל
ואמרו להישאר בבתים. היה חשש למטען חבלה".

האזינו לראיון המלא באדיבות 'קו הסקופים'

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר