גל הטרור לא עוצר

תיעוד: מחבל דקר חרדי סמוך לביה"ח בילינסון; מצבו בינוני

מחבל ערבי מחברון דקר צעיר חרדי כבן 25 סמוך לבית החולים בילינסון בפתח תקווה. המחבל נוטרל על ידי עוברי אורח ונעצר על ידי שוטרים שהוזעקו למקום. צפו בתיעוד (חדשות, בארץ)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(צילום: משה משה, מדברים תקשורת. וידאו: אלירן אדרי)

מחבל ערבי מחברון דקר הערב (רביעי) גבר חרדי כבן 25 סמוך לבית החולים בילינסון בפתח תקווה על ציר ז'בוטינסקי. המחבל נוטרל ונעצר. מצבו של הפצוע בינוני. כוחות גדולים של משטרה והצלה הוקפצו לזירה.

על פי הדיווחים, עוברי אורח שהיו במקום הצליחו להשתלט על המחבל ושני שוטרים שהגיעו למקום עצרו אותו.

שמוליק ברקוביץ' מתנדב איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בצעיר חרדי שנדקר בפלג גופו העליון בסמוך לתחנת אוטובוס שבסמוך לקניון והיה בהכרה מלאה. כוחות הביטחון פעלו בזריזות בזירה ומנעו מהמפגע לפגוע באזרחים נוספים. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים בילינסון הסמוך".

בתיעוד מהמקום נראים מספר אנשים שצועקים לעבר השוטרים שיירו במחבל, כאשר השוטרים מנגד מגנים עליו ולא מאפשרים לאף אחד לפגוע בו.

הציבור נקרא להעתיר בתפילה עבור הפצוע אברהם בן רות לרפואה שלמה בתוך שאר חלי ישראל.

האירוע הזה מצטרף לגל הטרור הרצחני שפוקד בחודשים האחרונים את ישראל, ושהתגבר בימים האחרונים. רק היום בוצעו מספר פיגועים בהם נפגעו אזרחים ישראלים.

מוקדם יותר הערב קיים ראש הממשלה בנימין נתניהו דיון והערכת מצב בחמ"ל המשטרה במחוז ירושלים. "אתמול סיירתי בצה"ל, היום אני במשטרה. אני מבקש לשבח את המפקדים, את בנצי סאו וצ'יקו אדרי, את השוטרים ואת השוטרות, את לוחמי ולוחמות מג"ב. הם פועלים בצורה יוצאת מן הכלל, מגלים אומץ לב, חתירה למגע, מסירות והקרבה" אמר נתניהו.

ראש הממשלה הוסיף, "אנחנו עדיין בעיצומו של גל טרור. אנו פועלים בתקיפות נגד המפגעים, נגד פורעי החוק ונגד המסיתים. תגברנו כוחות ואנחנו מעמידים את כל האמצעים ואת כל השיטות הנדרשים כדי להיאבק בטרור הזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר