בניגוד להודעת ברקת

הגראי"ל שטיינמן הורה: "לקיים את הלימודים בבירה כרגיל"

חרף הודעת עיריית ירושלים על השבתת הלימודים במוסדות על יסודיים כחלק מהמאבק מול רה"מ, בסמינרים החרדים הלימודים ייערכו כרגיל בהוראת מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מרן הגראי"ל שטיינמן (צילום: שוקי לרר)

סאגת השבתת הלימודים בירושלים: בעוד עיריית ירושלים הודיעה הערב (רביעי) כי מחר לא יתקיימו לימודים בבתי הספר העל יסודיים ובסמינרים החרדיים, זאת בשל המחאה על מחדל האבטחה במוסדות הלימוד - הרי שמבדיקת "כיכר השבת" עולה כי במרבית הסמינרים החרדיים יתקיימו לימודים כרגיל, וזאת בהוראתו של מרן הגראי"ל שטיינמן.

מספר מנהלים שפנו הערב לבית ראש הישיבה ושאלו האם עליהם להשבית את הלימודים בעקבות הוראת העירייה, נענו על ידי מרן הגראי"ל שטיינמן כי אין לעשות זאת וכי יש לקיים את הלימודים כרגיל.

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

לדברי המנהלים, כאשר שאלו שוב את מרן, שהרי מדובר במהלך של ראש עיריית ירושלים ניר ברקת במטרה להפעיל לחץ על ראש הממשלה וכי הדבר עלול לפגוע ביחסים אתו, ענה מרן בנחרצות כי "היחסים עם ראש הממשלה חשובים יותר".

הגראי"ל הסביר עוד למנהלים כי קיום הלימודים כמתוכנן בבירה חשוב מבחינה רוחנית. כאמור, לפי המידע שהגיע ל"כיכר השבת", מרבית הסמינרים החרדים בעיר בהם סמינר הישן, מנדלסון, ליברמן, מעלות ועוד- יקימו לימודים כרגיל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר