התפללו

האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו יעבור ניתוח לניקוז מים ודלקת

בקהילת שובה ישראל מודאגים ממצבו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, לאחר שמהלך החגים לא יצא לחסידיו מלבד ביום כיפור, זאת בשל זיהום ממנו הוא סובל בעקבות הניתוחים שעבר (חרדים)

(צילום: נתי שוחט - פלאש90)

בקהילת שובה ישראל, מביעים דאגה גדולה לשלומו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, זאת לאחר שבמהלך החג היה תשוש מאוד וכמעט ולא יצא אל חסידיו.

במהלך תקופת החגים שהה הרב בבית מדרשו בניו יורק, שם הוא נמצא בעקבות טיפולים במחלת הסרטן, אך בשל מצבו הקשה וחולשתו הרבה, הרב לא יצא לקבל את תלמידיו והאורחים שבאו לקבלת פני רבם.

רק לתפילות יום הכיפורים, שנערכו בבית המדרש הגיע הרב פינטו, וגם זאת בקושי גדול.

כאמור, התלמידים והחסידים דאגו מאוד לשלום רבם, ותהו על מצבו, אך כעת נודע כי בשל הניתוחים האחרונים, סובל הרב מזיהום חמור ומים שהצטברו.

בשל כך, נדרש הרב לעבור ניתוח מיידי בשמחת תורה לניקוז המים והדלקות, וייתכן כי ניתוח זה יעכב את סדרת הטיפולים שהיה אמור הרב לעבור מיד לאחר החגים לטיפול במחלה, שכבר שלחה גרורות.

בקהילת שובה ישראל קוראים לציבור להמשיך ולהעתיר לרפואת האדמו"ר רבי יאשיהו יוסף בן זהרי, בתוך שאר חולי ישראל.

כזכור, בשל הטיפולים, השנה לראשונה נאלץ הרב שלא להגיע לתפילות יום כיפור במניין הקבוע בירושלים עם אלפי חסידיו, אלא נותר להתפלל בבית מדרשו בניו יורק.

בתפילה בה השתתפו אילי הון לצד עמך בית ישראל, השתתף האדמו"ר אשר פגש את חלקם לראשונה מאז הניתוח הקשה אותו עבר לפני מספר שבועות.

חרף מצבו הבריאותו וחולשתו השתדל הרב לעבור בעצמו לפני התיבה ואף נשא דברי חיזוק בפני החסידים.

ההתרגשות העצומה השפיעה ככל הנראה גם על לבותיהם של אנשי העסקים שפתחו את לבם וכיסם ותרמו הון עתק כאשר בסך הכל נאספו במהלך החג סכומים עצומים של כ-4 מיליון דולר שנתרמו לצדקה.

פתיחת ההיכל בערב הצום הקדוש לפני אמירת תפילת 'כל נדרי' נמכרה בסכום עתק של מיליון דולר כאשר מלבד זאת שולמה על הזכות להחזיק ספר תורה עוד סכום של מאה אלף דולרים (13 ספרי תורה) מלבד זאת נמכרה הזכות לתפילה על פרנסה בסכום נכבד של חצי מיליון דולרים.

"אין ספק שנדבת הלב, הפתיעה את כולם", אומרים בקהילה, ומציינים כי מדובר בחיזוק גדול לאדמו"ר ולמוסדות הקהילה. "גם בניו יורק העשירה לא רגילים לכאלו סכומים והדבר גרם לקידוש השם עצום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר