האזינו להבטחה

המוהרא"ש שיק: "אני אעשה 'מרוקאי' אני אהפוך את השולחנות"

לאחר שהתפרסם כי הבטיח לפעול עבור רווקים ורווקות שיסיימו את ספר התהילים בציונו, האזינו להקלטה נדירה של המוהרא"ש שיק זצ"ל מבטיח להפוך את השולחנות בבית דין של מעלה (חסידים)

מוהרא"ש שיק זצ"ל (באדיבות אתר 'ברסלב סיטי', תמונה: ארכיון "כיכר השבת")

לאחר פטירתו התפרסם כי מוהרא"ש שיק זצ"ל מיבנאל הבטיח לפעול ישועה עבור רווקים ורווקות שיסיימו את כל ספר התהילים בציונו, הבטחה שמביאה אלפים לקברו ביבנאל.

כעת נחשף באתר 'ברסלב סיטי' הקלטה מארכיונו של נחמן מעהל שבה נשמע מוהרא"ש מתייחס בצער לנושא של בחורים ובחורות מעוכבי-שידוך הנופלים בעקבות כך לחטאים קשים ואומר בפה מלא כי יפעל למען תיקון נשמתם בשמים.

"לא חסר בחורים מסכנים ש... מסכנים, הבחורים מסכנים. בשמים אני יעזור להם", מבטיח מוהרא"ש. "זה אני מוכרח להגיד לכם ברבים, אני יהיה המליץ יושר לבנים ולבנות - אני יהיה המליץ יושר".

"אני מקווה שיתנו לי לדבר", מוסיף הצדיק מיבנאל, "אבל אם לא, אני אעשה 'מרוקאי' אני אהפוך שם את השולחנות. אני אומר לכם פתוח, ברבים אני אומר את זה: אני אעשה 'מרוקאי' אני אהפוך את השולחנות בבית דין של מעלה. יש לכם טענות על הבחורים והרווקות? ... אני מתפלל להקדוש-ברוך-הוא וזה אני לוקח על עצמי. אני אהיה המליץ יושר לבחורים ובחורות שהם צריכים להתחתן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר