צפו בתיעוד

צפו בתיעוד: המחבל מהפיגוע בת"א נמלט, רגעים לפני שחוסל

הקצין שחיסל את המחבל מפיגוע הדקירה בתל אביב שיחזר את האירוע ואמר: "עשיתי מה שמצופה מכל לוחם בחיל האוויר ובצה"ל בכלל". צפו בתיעוד הימלטות המחבל במצלמות האבטחה (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: מתוך Ynet)

המחבל, שניות לפני שחוסל: תיעוד ממצלמות אבטחה שפורסם הערב (חמישי) באתר Ynet, מתעד את מנוסתו של המחבל שביצע את פיגוע הדקירה בתל אביב, שניות לפני חיסולו על ידי קצין מערך ההגנה האווירית של חיל האוויר סגן-משנה דניאל.

בתיעוד ניתן לראות את המחבל כשהוא נמלט על גשר נח מוזס כאשר סגן-משנה דניאל, רודף אחריו. הפיגוע גרם לפציעתם של חמישה בני אדם, המחבל נורה ונהרג. צוותי מגן דוד אדום העניקו טיפול לנפגעים ופינו אותם במצב קל לבית החולים איכילוב בתל אביב.

סג"מ דניאל, שיחזר מוקדם יותר את הרגעים הדרמטיים בהם חיסל את המחבל. "ראיתי מחבל דוקר חיילת, הבנתי שמדובר בפיגוע דקירה בגלל האירועים האחרונים שיש במדינה. יצאתי מהרכב, רצתי אליו נטרלתי אותו מטווח קרוב. הייתי בזמן הנכון במקום הנכון, ועשיתי מה שמצופה מכל לוחם בחיל האוויר ובצה"ל בכלל" אמר סג"מ דניאל.

השחזור (צילום: Ynet)

מהמשטרה נמסר כי "ברחוב מוזס פינת דרך בגין, מפגע דוקר חיילת באמצעות מברג ונמלט לכיוון מזרח. חייל צה"ל שהיה במקום רדף אחריו וירה במפגע. מד"א קבעו את מותו. החיילת מוגדרת פצועה במצב קל". עוד נמסר כי "בסיום האירוע דווח על ארבעה נפגעים. לכולם פצעי דקירה וכולם מוגדרים במצב קל".

מפקד מרחב ירקון, תת-ניצב יהודה דהן, עדכן כי "בסביבות השעה 15:00 התקבלו קריאות במוקד 100 על חשוד שרץ עם סכין או מברג ברחוב מנחם בגין. הוא דקר עם מברג חמישה עוברי אורח, בהם חיילת. הוא גם ניסה לחטוף את הנשק. החיילת התיישבה על הנשק וקצין צה"ל זיהה את החשוד ונטרל אותו. ייתכן שהוא עבד באחד מאתרי הבנייה ויצא לעשות פיגוע בתל אביב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר