טרור ללא הפסקה

תיעוד דרמטי: השוטרים עם נשקים שלופים מול המחבלת

מחבלת ערביה ניסתה לדקור חייל צה"ל בתחנה המרכזית של עפולה, ונורתה. לידי "כיכר השבת" הגיע תיעוד האירוע, בו נראים השוטרים עם נשקים שלופים צועקים לה להיכנע ויורים בה. צפו (בארץ)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
השוטרים מול המחבלת בעפולה, היום (צילום: שלמה מזרחי ועמית שטרית)

מחבלת ערביה ניסתה לדקור היום (שישי) חייל צה"ל בתחנה המרכזית בעפולה. כוחות ביטחון שהיו במקום הצליחו לירות בה לפני שהספיקה לבצע את הפיגוע, ולאחר מכן היא נורתה ונפצעה.

לידי "כיכר השבת" הגיע תיעוד של הרגעים הדרמטיים של הירי במחבלת. בתיעוד ניתן לראות את המחבלת עומדת עם סכין, כאשר סביבה עומדים מספר שוטרים עם נשקים שלופים וצועקים לה לזרוק את הסכין מידיה.

בשלב מסוים, לאחר שזו לא נענית לבקשה, פותחים השוטרים באש ויורים במחבלת. היא נראית קורסת על הארץ ולאחר מכן השוטרים מרחיקים את הסקרנים מהמקום.

לוחם משמר הגבול, סמ"ש ב' מתאר כיצד זיהו את המחבלת בתחנה המרכזית בעפולה כשבידה סכין שלופה, ביחד עם חייל צה"ל שהיה במקום ומאבטח אזרחי נטרלו את המחבלת. "יצאתי מכיוון ירושלים לכיוון הצפון כאשר הגעתי לתחנה מרכזית בעפולה שמעתי צעקות "מחבלת, סכין"".

"צימצמתי טווח לכיוון המחבלת, אני, חייל צה"ל ומאבטח אזרחי. כאשר הגענו למרחק קצר מהמחבלת זיהינו סכין שלופה, היא התקדמה לעברינו, ביצענו ירי מדויק על מנת לנטרל את הסכנה ואזקנו את המחבלת תוך כדי הרחקת הסכין.

"בימים טרופים אלה תפקידנו לשמור על הביטחון ועל השקט של תושבי מדינת ישראל, וכך נמשיך לעשות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר