חדש בפייסבוק: כועס, עצוב או שמח לצד ה"לייק"

שבועות לאחר שצוקרברג הצהיר כי הוא בוחן כפתור חדש לצד הלייק המוכר, החלה החברה להפעיל באירלנד ובספרד את סדרת האמוג'י החדשה שלה שמאפשרת להביע רגשות בתגובה לפוסט

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: פייסבוק)

במקום דיסלייק, כפתורי רגש בפייסבוק: שבועות ספורים אחרי שהודיע מייסד ענקית הרשת פייסבוק כי הוא בוחן אופציות נוספות מלבד ה'לייק' המוכר, החלה החברה להטמיע כפתורי רגשות בימים האחרונים. העדכון מתבצע בעקבות ההבנה שבחלק מהפוסטים לייק הוא לא ממש התגובה הטבעית והמתבקשת.

ההטמעה החלה בינתיים רק במדינות אירלנד וספרד, זאת על מנת שבחברה יוכלו לבחון את תגובות הגולשים באנגלית ובספרדית, ובתקופה הקרובה צפויה החברה להרחיב ולהטמיע את כפתורי הרגשות החדשים גם במדינות נוספות בעולם, לפני שתשחרר אותו לכל המשתמשים שלה.

הכפתורים החדשים, המזכירים כפתורים דומים שהטמיע אתר "באזפיד" בידיעותיו, מאפשרים הבעת רגשות כמו כועס, עצוב, שמח לצד הלייק המסורתי. בעלי דפים פופולריים הזוכים לתפוצה גם באירלנד ובספרד יכולים כבר עתה לשים לב כי בתגובות לפוסט מופיעים סימוני הלייקים החדשים.

למרות הפרסומים כי החברה שקלה להטמיע גם כפתור דיסלייק, הכפתור לא הוטמע, זאת ככל הנראה מחשש כי החברות הגדולות שמפרסמות במיליוני דולרים ברשת החברתית מדי יום, לא כל כך יאהבו את האפשרות שלקוחות זועמים יסמנו פוסטים שלהם כלא אהובים. במקום זאת, הם יוכלו לבחור באמוג'י כועס.

מפייסבוק נמסר "אנשים באים לפייסבוק כדי לשתף מגוון חוויות - בין אם עדכונים שמחים, עצובים, מצחיקים או מעוררי מחשבה. שמענו שאנשים מעוניינים בדרכים נוספות לחגוג, להביע צער או לצחוק יחד. זו הסיבה שאנו בוחנים כעת את Reactions (תגובות), למעשה הרחבה של כפתור הלייק, אשר נועד לאפשר דרכים נוספות להגיב לפוסטים בפייסבוק בדרך קלה ומהירה"/

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר