בצל המתיחות

הערב: הילולת שמעון הצדיק בירושלים

הערב תיערך בירושלים הילולת שמעון הצדיק בצל המתיחות הרבה השוררת בבירה. הראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף יצא בקריאה לציבור להשתתף בהילולה: "יבורכו כל המשתתפים" (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
הראשל"צ הגר"י יוסף בהילולת שמעון הצדיק, בשנה שעברה (צילום: פלאש 90)

הילולת שמעון הצדיק: הערב (ראשון) תתקיים הילולת התנא 'שמעון הצדיק' הטמון בשכונת שייח ג'ראח שבמזרח ירושלים, כוחות גדולים של משטרה ומשמר הגבול יאבטחו את האירוע.

בשנים הקודמות העריכה המשטרה כי יהיו קרוב ל-30 אלף משתתפים, ומנהלי הציון מקווים שגם השנה מספר האנשים יעמוד על מספר דומה, למרות המתיחות הרבה בירושלים.

האירוע יחל הערב בשעה 18:00 עם הגעת הראשל"צ והרב הראשי הגאון רבי יצחק יוסף, שממשיך את המסורת של אחיו הגדול, הגאון רבי יעקב יוסף זצוק"ל, שהיה מדליק את הנר לזכרו של התנא והאלפים פתחו בשירה.

מנהל הציון הרב נורי חנניה אמר בשיחה עם "כיכר השבת": "אין חשש להגיע לציון, זה הליכה של כחמש דקות מכיכר זוועהיל, המשטרה תהיה כאן בכוחות מתוגברים מאוד, אני קורא לציבור להגיע ולשמוח בהילולת התנא שמעון הצדיק. זה הל"ג בעומר של ירושלים".

הראשל"צ הגר"י יוסף יצא במכתב הקורא לציבור להגיע להילולה ולא לחשוש: "יבורכו כל המשתתפים בהילולה לזכרו של שמעון הצדיק, ויהי רצון שישפיע לגשם רוחני וגשמי".

מכתב הראשון לציון

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר