ריבלין ניחם את משפחת בניטה: "אף אחד לא יוכל לנו"

נשיא המדינה ראובן ריבלין קיים ביקור תנחומים אצל משפחתו של האברך אהרן בניטה ז"ל, שנרצח בפיגוע הדקירה בעיר העתיקה ואמר למשפחה: "אני רואה מולי ציוניים אמיתיים" (חדשות, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
הנשיא ומשפחת בניטה (צילום: מארק ניימן/לע"מ)

גל טרור: נשיא המדינה ראובן ריבלין קיים הבוקר (ראשון) ביקור תנחומים אצל משפחתו של האברך אהרן בניטה ז"ל, שנרצח בפיגוע הדקירה בעיר העתיקה במוצאי השבת שעברה.

הנשיא אמר להורים: "בבוקר שאחרי הרצח הנורא ביקרה רעייתי נחמה את נכדכם בן השנתיים בבית החולים והתרגשה מאוד, היא תשמח לשמוע שמצבו טוב יותר והוא משתפר".

אביו של אהרן הי"ד, מכאל, אמר לנשיא: "אהרן הלך בדרך שכם למרות שחמותו ביקשה שלא ילך, ואמרה לו במפורש כי זה מסוכן. אהרן התעקש ואמר לה 'אם אני לא אעבור שם מי יעבור שם?'. הוא ראה בזה מצווה, כמו עלייה לרגל".

ריבלין הגב: "אנחנו חזקים, מדינתנו חזקה, אף אחד לא יוכל לנו. שבנו לארצנו מתוך אהבה וכדי לבנות ולהיבנות בה, אנחנו דמוקרטיה חזקה וכל מי שמבקש להרע לנו - לא יפגע בנו".

"זוהי ארצנו, ואין לנו אחרת, אני מקשיב לסיפורכם בהתרגשות ורואה מולי ציונים אמיתיים", הוסיף הנשיא.

האמא, עליזה, אמרה: "אהרן היה ילד מיוחד, הבן השישי שלנו. הוא נולד בצרפת הילד היחיד שילדתי בבית והוא נולד בשמחה ובלי בכי. התפללתי שיביא שלום לעולם. ילד חמוד ויפה תואר, שמח ומאושר. אני זוכרת שמהגן היה נכנס בשמחה וריקודים ושר לי את מה שלמד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר