מכונית התופת במעלה אדומים

השוטר שנפצע ברשת הקשר: 'אני פצוע, אני מרגיש כוויות בגוף'

ממיטת חוליו שיחזר השוטר משה חן את שאירע הבוקר בפיצוץ מכונית התופת במעלה אדומים: "היא צעקה אללה אכבר, ראיתי שיוצא עשן, הבאתי מטף ואז היה פיצוץ" • האזינו לרשת הקשר (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
השוטר משחזר (צילום: אלישע בן קימון - ynet)

שעות אחרי התרחשות פיגוע התופת במסוך למעלה אדומים, רב-סמל בכיר משה חן, סייר תנועה במחוז יהודה ושומרון שנפצע בפיגוע משחזר את שאירע ובמקביל המשטרה פרסמה את ההקלטה של רשת הקשר מאותם רגעים דרמטיים.

במסיבת עיתונאים ממיטת חוליו בבית החולים הדסה עין כרם שחזר השוטר את הדרמה: "יצאתי מהעבודה, רציתי לנסוע לכיוון גבעת זאב ונסעתי למעלה אדומים. בנתיב התחבורה ציבורית והבחנתי ברכב שנוסע מאחור כאשר אישה אחת בתוך הרכב ולא היו איתה אנשים נוספים. המשכתי בנסיעה והיא מתקרבת ומתקרבת אלי. הרגשתי משהו לא בסדר ויצאתי מהרכב עם שכפ"ץ".

רגע הפיצוץ (צילום: מלי חפצדי - ynet)

"אמרתי לה שהיא עוברת עבירה, היא צעקה 'אללה וואכבר', הבחנתי שיוצא מהרכב עשן, חשבתי שקרתה תקלה ברכב והוצאתי מטף כיבוי. היה פיצוץ ואז הבנתי שזו מחבלת", הוסיף.

השוטר ציין כי "היא הייתה חשודה, היא הייתה לבושה עם מטפחת על הראש, היא דיברה בגמגום והייתה עצבנית, יותר מזה לא הבנתי".

הוא סיפר כי נהגים שהבחינו במתרחש יצאו עם נשקים אך הוזהרו שלא להתקרב. "אחרי שהיא התפוצצה ביקשתי מכל האנשים באזור להתפזר כי יש מחבלת. ראיתי שאנשים יוצאים עם נשקים ובאים לעזור לי, אז אמרתי להם 'לא לירות היא כבר פצועה' ובמקביל הודעתי למרכז השליטה שכל מי שצריך להגיע, שיגיע לאזור".

"הרגשתי את הפגיעה, הפנים שלי שרפו. האינסטינקט שלי היה לצאת מהאוטו להביא מטף כיבוי כדי לכבות את השריפה, ואז כשהיה פיצוץ הבנתי שיש שם מחבלת", שיחזר.

האזינו להקלטת רשת הקשר מרגעי הדרמה

בהקלטת של רשת הקשר נשמע רס"ב חן אומר: "מכיוון מחלף אדומים לכיוון א-זעים הבחנתי בנהגת חשודה. היא היתה לבד בנתיב הציבורי. לפתע ראיתי שהנהגת מתקרבת בצורה חשודה וצועקת אללה אכבר. היא הפעילה כנראה מטען ואני פצוע קל. יש נהגת עכשיו על הרצפה, הרכב נשרף... אני לא יודע אם נפצעתי קל, אני עדיין בהלם, יש עליי כוויות בגוף".

המוקדן שואל את חן: "משה, המטען הופעל? היא הפעילה את המטען?".

חן: "חיובי, חיובי ביותר, אני פצוע קל, כרגע הכביש חסום. כמה שיותר מהר אני זקוק לסיוע של מד"א. אם אתם יכולים להכניס את הכוחות מכיוון מחסום א-זעים בניגוד, הכביש פתוח לכיוון... כמה שיותר מהר כי אני מרגיש כוויות בגוף".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר