ניו יורק: בקבוק תבערה לעבר בחורי חב"ד

שלושה בחורים, חסידי חב"ד, שיצאו לשליחות הקבועה שלהם להניח תפילין ליהודים במנהטן שבניו יורק, הותקפו על-ידי אלמונים שהשליכו לעברם בקבוק תעברה כשאך בנס לא היו נפגעים (חרדים, בעולם)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הזירה בה נזרק בקבוק התבערה (צילום: המייל האדום)

גל הטרור משפיע גם בארה"ב: נס של ממש התרחש בסוף השבוע לשלושה בחורים חסידי חב"ד כאשר ביקשו להניח תפילין ליהודים במנהטן שבניו יורק.

במהלך הפעלת הדוכן בפינת הרחובות 37 והשדרה התשיעית במנהטן, באיזור שהינו מאוכלס במהגרים ממוצא ערבי ומוסלמים רבים, השליכו אלמונים בקבוק תבערה לעבר הדוכן אותו איישו בחורי ישיבת חב"ד המרכזית בניו יורק שיצאו כמידי שבוע למבצע הנחת תפילין ברחבי העיר.

לדברי הבחורים בנס איש לא נפגע. "זה היה מטר מאיתנו, נכנסנו לפחד וחרדה אבל מיד התעשתנו", מספר אחד הבחורים.

בחור נוסף, יוסף בן 20, ששהה ליד הדוכן מספר ל"כיכר השבת": "בהתאם להוראת הרבי מליובאוויטש יצאנו להניח תפילין ליהודים ולשכנע לקיים מצוות לקראת הגאולה הקרובה".

"במהלך הסיבוב הקבוע בו אנו מבקרים חנויות של יהודים, נעצרנו כדי לעשות שיחת טלפון, כשלפתע נפל מולי בקבוק זכוכית בוער. הזכוכית התנפצה, דלק נשפך לכל הכיוונים ואופניים שעמדו בסמוך התלקחו. מהחנות הסמוכה (מחסן של דוכני המזון המפוזרים ברחבי מנהטן) יצא ערבי נוסף, כיבה את האש והעלים את האופניים ושאריות הבקבוק", הוא מספר.

לדבריו, כשהגיעו חוקרי המשטרה שהוזעקו לזירה כבר לא היה במקום כלום. "הגיע הזמן שממשלת ישראל תתעורר ותבין כשנותנים יד חופשית למחבלים בישראל זה משפיע גם על היהודים בתפוצות", הוא אומר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר