האזינו לראיון

אדל בניטה: הילד שלי שואל "מה יהיה?", אני עונה לו "בעזרת השם"

"ראינו חבורה של ערבים עומדים והרגשתי שמשהו לא טוב עומד לקרות, ואז המחבל יצא והתחיל לדקור אותנו" שיחזרה אדל בניטה ב"קול ברמה". "אזכור את אהבת ישראל של בעלי, אהבת התורה". האזינו (חדשות)

שאול כהנא | כיכר השבת |
אדל בניטה (צילום: קובי גדעון, לע"מ)

אדל בניטה, אלמנתו של אהרון בניטה הי"ד שנרצח על ידי מחבל בליל הושענא רבה בדרכו מהכותל המערבי, מספרת כי ילדיה סובלים מטראומה קשה בעקבות הפיגוע.

(באדיבות קול ברמה)

בראיון למשה גלסנר במהדורה המרכזית ב"קול ברמה" היא התייחסה למצבה ואמרה כי "לאט לאט משתפרים, אני משתחררת בימים הקרובים ואני אמורה לעבור שיקום לא פשוט של גידים קרועים ומקומות שנפגעו בצורה חמורה, זה תהליך ארוך של חודשים, בעזרת השם אנחנו נעבור את זה".

"הילד לא יכול לצאת עדיין מהמיטה, הוא עבר טראומה לא פשוטה. יש לו סיוטים - הוא אומר לי 'מה יהיה?', 'איך יהיה?', אני אומרת לו 'בעזרת השם'. הוא קם באמצע הלילה, הטראומה מלווה אותו, הוא צועק, הוא עדיין לא יכול לעמוד... זה לא פשוט".

אדל סיפרה כי היא זוכרת את ליל הפיגוע בבירור: "אין משהו מטושטש, הכל ממש ברור וזה חוזר בלי הפסקה, אי אפשר לישון ואי אפשר שום דבר עם הטראומה הקשה הזאת".

"היינו בכותל המערבי" שיחזרה, "כמנהג כל עם ישראל, בדרך כלל בעליה לרגל שער שכם מפוצץ ואין סכנה, ביום רגיל אנחנו לא הולכים אבל בחג לא היה נראה שאמורה להיות בעיה. ראינו חבורה של ערבים עומדים והרגשתי שמשהו לא טוב עומד לקרות, ואז המחבל יצא והתחיל לדקור אותנו".

היא נשאלה לגבי הדבר שתזכור מבעלה ואמרה: "אהבת ישראל שהייתה בו, תמיד הוא שאף להגיע גבוה יותר, הוא כל הזמן חשב רק על התורה ורק על השם, הוא למד בכולל לפני שנה ומאילוצים שונים לקחו אותו בכוח לצבא ואמרו שיעזרו לו לצאת".

האזינו לראיון המלא באדיבות "קול ברמה"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר