הפחד ברחובות

אזרחים מצטיידים בנשק: "כל אחד יכול להציל"

גל הפיגועים בישראל הביא רבים להצטייד בכלי נשק ואמצעי הגנה. אחד מהם, חרדי תושב ירושלים, אמר בשיחה עם "כיכר השבת" כי "לצד התפילות חייבים לעשות השתדלות. כל אחד יכול להציל" (ארץ)

חנות כלי נשק בירושלים, היום (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

בעקבות גל פיגועי הדקירה ברחבי הארץ, חלה בימים האחרונים נהירה של אזרחים רבים לחנויות למוצרי הגנה עצמית ולמכירת כלי נשק, זאת על רקע ההבנה כי מחבל בודד יכול לפגוע בכל מקום ובכל שעה, והימצאותו של אזרח בעל כלי נשק באזור עלול לסיים את הפיגוע בזמן קצר יחסית ובפחות נפגעים.

חנות נשק בירושלים, היום (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
(צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

אבי, חרדי תושב ירושלים המחזיק ברישיון נשק, אמר ל"כיכר השבת": "המצב מסוכן, יש פחד ברחובות. לצד התפילות צריך לעשות השתדלות. כל אדם שנמצא בזירת פיגוע ויש לו נשק ביד - יכול למנוע נזק גדול יותר ולהציל חיי אדם".

כזכור, רבה של קרית גת הגאון רבי משה הבלין, קרא בשיחה עם "כיכר השבת" לבעלי רישיון נשק - לממש אותו: "לא חושב שכל אחד צריך להחזיק נשק" אמר, "אבל מיש שיש לו רישיון לנשק כדאי שיחזיק, זה חשוב מאוד".

גז פלפל, אזל מהמדפים בחלק מהמקומות (צילום: שאטרסטוק)
(צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

דבריו של הרב מצטרפים לדברי המפכ"ל לשעבר אסף חפץ, שקרא לאזרחים לשאת נשק."אזרחים שיש להם רישיון לנשק צריכים להוציא נשק, אלו שאין להם רישיון אני בעד שיילכו ויעשו".

בתוך כך, בימים האחרונים נרשם ביקוש רב גם למוצרי הגנה עצמית נוספים כמו גז פלפל ושוקר חשמלי, כאשר בחלק מהמקומות גז פלפל אף אזל מהמדפים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר