נעצר נציג של הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית ברהט

שוטרי רהט, עצרו אמש את יוסוף אבו ג'מע, נציג הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית ברהט, בחשד לשידול להתקהלות בלתי חוקית וגרימת נזקים. אמש הורה נתניהו לפעול להוצאתם מחוץ לחוק (ארץ)

מנהיג הפלג הצפוני, ראאד סאלח (צילום: קובי גדעון - פלאש90)

תחילת המאבק בפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית? משטרת רהט עצרה אמש (ראשון), את נציג הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית ברהט - יוסוף אבו ג'מע.

הוא נעצר בחשד לשידול להתקהלות בלתי חוקית ולשידול לגרימת נזקים, זאת לאור המהומות ברהט בסוף השבוע. הוא יובא במהלך היום לדיון בהארכת מעצרו.

אמש הורה אש הממשלה בנימין נתניהו לפעול לגיבוש תשתית ראייתית נגד הפלג הצפוני בכדי להוציאו מחוץ לחוק, זאת אחרי שביום חמישי הבטיח נתניהו לפעול נגד מנהיג התנועה ראאד סאלח.

"אנחנו בגל טרור של סכינים, בקבוקי תבערה, אבנים וגם ירי חי. זאת תוצאה של פעולת הסתה ישירה של חמאס, הרשות הפלסטינית, כמה מדינות באזור ולא פחות מזה והרבה פעמים יותר מזה של התנועה האיסלאמית בישראל שמבעירה את השטח על המדיניות שלנו בהר הבית. זה שקר מוחלט", אמר נתניהו.

בתגובה אמר סאלח: "נקריב את חיינו למען אל אקצה. נתניהו ושרים בממשלתו מאיימים שיוציאו אותנו מחוץ לחוק, אבל אותו צריך להוציא מחוץ לחוק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר