טרור בירושלים

שוטר נפצע בפיגוע דקירה בדרך בר לב, המחבלת נורתה

לוחם מג"ב נפצע באורח קל בפיגוע דקירה שבוצע על ידי מחבלת ערביה בדרך בר לב בסמוך למטה הארצי בירושלים. השוטר דרך את נשקו, ירה במחבלת ופצע אותה באורח קשה (חדשות, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ט בתשרי תשע"ו | 12.10.15
(צילום: קבוצת "מדברים תקשורת")

טרור ללא הפסקה: לוחם מג"ב נפצע בצהריים (שני) באורח קל בפיגוע דקירה שבוצע על ידי מחבלת ערביה בדרך בר לב בסמוך לגבעת התחמושת בירושלים.

מפרטי הפיגוע עולה כי המחבלת שהגיעה בסמוך למטה הארצי של המשטרה, עוררה את חשדו של שוטר מג"ב שקרא לה לעצור.

המחבלת לא שעתה לקריאתו והמשיכה בדרכה אך משהבחינה כי הוא מתקדם לעברה, הסתובבה לעברו עם הסכין ודקרה אותו בפלג גופו העליון.

השוטר, נאבק עם המחבלת, דרך את נשקו, ירה בה ופצע אותה באורח קשה ובכך נטרל אותה.

המחבלת טופלה במקום ופונתה בלית החולים. השוטר, שכאמור נפצע באורח קל, טופל גם הוא על ידי כוחות ההצלה.

בשטח, עכבו השוטרים ערבי שלפי החשד שימש כסייען למחבלת. הוא נאזק במקום ומתושאל על ידי השוטרים.

מהמשטרה נמסר כי שוטר מג"ב שהיה בסמוך לתחנת הרכבת הקלה בגבעת התחמושת, הבחין בצעירה ערביה באזור התחנה שעוררה את חשדו. השוטר פנה אליה והיא החלה להתרחק וחצתה את הכביש לכיוון המטה הארצי. השוטר המשיך בנחישות אחריה ועצר אותה לבדיקה. בעת שביקש לבדוק את תכולת התיק שלה, שלפה מהתיק סכין ודקרה אותו.

"השוטר הגיב במהירות ובמקצועיות, על אף פציעתו דרך את נשקו, ירה וניטרל את המחבלת. השוטר פונה במצב קל להדסה הר הצופים. המחבלת כבת 16 מבית חנינה פונתה במצב בינוני".

מפקד המחוז ניצב משה (צ'יקו) אדרי אמר כי "שוב העירנות והדריכות המבצעית של השוטרים מוכיחה עצמה בשטח ומונעת פגיעה בחפים מפשע. השוטר פעל כראוי וכמצופה ממנו וראוי להערכה על כך. אנו ממשיכים בהיערכות המתוגברת בירושלים ונפעל בנחישות ובמהירות כלפי כל מחבל שינסה לסכן חיים".

דוברות איחוד הצלה: "מתנדבי איחוד הצלה מטפלים כעת בנפגע מדקירה בפלג גוף עליון ברחוב דרך בר לב בסמוך לגבעת התחמושת. בשלב זה הכוננים בזירה הונחו לעזוב את הזירה עד לסיום בדיקת הזירה ע"י כוחות הביטחון. לא אותרו נפגעים נוספים בזירה".

משה טייטלבוים, מנכ"ל 'איחוד הצלה' מסר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי במתנדבי איחוד הצלה מיחידת האופנועים שמעניקים טיפול רפואי ראשוני לאיש כוחות הביטחון שנדקר בפלג גוף עליון כשעמד בכניסה למטה הארצי. במהלך הטיפול נשמעו קולות ירי. המתנדבים הונחו לעזוב את הזירה עקב חשש לשלומם. הנפגע פונה לבית החולים בהכרה מלאה כשהוא סובל מפצעי דקירה. אין ספק כי מדובר בנס שהאירוע לא הסתיים באופן חמור יותר".

הפיגוע התרחש בדרך בר לב בסמוך לגבעת התחמושת, כביש שהפך בשנה האחרונה לכביש הדמים של ירושלים. רק בתחילת השבוע נפצע אברך באורח קשה לאחר שנדקר על ידי מחבל בתחנת רכבת בדרך בר לב. כמו כן, ביום שישי התרחש פיגוע דקירה נוסף על הציר, בסמוך לכיכר זוועהיל.

כזכור, הבוקר מחבל ערבי ניסה לדקור הבוקר לוחם מג"ב בשער האריות בעיר העתיקה, בעת שנעצר לבדיקה, הסכין פגעה באפוד והלוחם לא נפצע, אחד הלוחמים ירה לעברו של המחבל וחיסל אותו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר