אינתיפאדה בירושלים

בן 13 נפצע באורח אנוש בפיגוע דקירה; שני המחבלים נוטרלו

שני מחבלים ערבים, בני 17 ו-13 מבית חנינה, ביצעו פיגוע דקירה בשני רחובות בפסגת זאב ופצעו ילד יהודי בן 13 שרכב על אופניו במצב אנוש וגבר כבן 25 במצב קשה, המחבלים נוטרלו (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ט בתשרי תשע"ו | 12.10.15
זירת הפיגוע בפסגת זאב (צילום משה לוי, קבוצת "מדברים תקשורת")

אינתיפאדה בירושלים: שני מחבלים ערבים ביצעו בצהריים (שני) פיגוע דקירה בשני רחובות בפסגת זאב ופצעו ילד יהודי שרכב על אופניו במצב אנוש וגבר כבן 25, חרדי, במצב קשה, המחבלים נוטרלו.

תחילה דקרו המחבלים גבר יהודי כבר 25 ברחוב הניידות ופצעו אותו באורח קשה, משם המשיכו המחבלים לרחוב השישה עשר ומשהבחינו בילד יהודי כבן 13 רכוב על אופניו, דקרו אותו ופצעו אותו באורח אנוש.

שני הפצועים פונו לבית החולים 'הדסה הר הצופים', הילד בן ה-13, מצבו אנוש ומונשם, הובהל לחדר הניתוח. הגבר בן ה-25, מונשם כם הוא ומטופל במחלקה הכירורגית בבית החולים.

דובר המשטרה עדכן כי "שני מחבלים הגיעו מרחוב הארבעה, שם דקרו יהודי ופצעו אותו קשה והמשיכו במעלה רחוב הששה עשר. הדקור התקדם לרחוב הששה עשר שם עצר אוטובוס שהרחיק אותו ממקום האירוע והוא טופל על-ידי מד"א באוטובוס ברחוב הסיירת הירושלמית.

"המחבלים המשיכו במעלה רחוב הששה עשר, הבחינו בילד יהודי רכוב על אופניים דקרו ופצעו אותו באורח אנוש. אזרח שהבחין בדקירה של הילד, רץ לעברם והם החלו בבריחה לכיוון שדרות משה דיין כשהאזרח רודף אחריהם. מחבל אחד נפגע ככה"נ ע"י רכב, מחבל שני המשיך לרוץ.

"ניידת של תחנת שפט עם קצין ושוטר מג"ב הבחינו במחבל רץ לכיוונם עם סכין בידו, השוטרים קראו לו לעצור, משלא עצר ביצעו ירי לעברו ונטרלו אותו".

עוד נמסר כי "המחבלים תושבי בית חנינה בגילאי 17 ו-13. המחבל בן ה-17 מת והמחבל בן ה-13 פונה במצב קשה".

מפקד המחוז ניצב משה (צ'יקו) אדרי מסר כי "אני מבקש לשבח את האזרחים על עירנותם ונחישותם שהניסה את המחבלים וכמובן את השוטרים שפעלו במקצועיות ובנחישות אל מול המחבל, ניטרלו אותו ומנעו המשך פגיעה בחפים מפשע".

מבית החולים 'הדסה הר הצופים' נמסר כי "מאירוע הדקירה בפסגת זאב הגיעו 2 פצועים עם פצעי דקירה: בן 13, מצבו אנוש, מונשם, הובהל לחדר הניתוח. בן 25, מונשם, מטופל במחלקה הכירורגית".

עוד נמסר כי "פצוע כבן 16 פונה אל יחידת הטראומה עם פצע חודר בראש (לא ברור ממה), מצבו אנוש, מונשם ומורדם. כנראה המחבל מפסגת זאב".

לייזר הס מתנדב ביחידת האופנועים של איחוד הצלה מספר: "מדובר ככה"נ בשתי זירות. בזירה הראשונה היה נער צעיר שנדקר בפלג גוף עליון ופונה לבית החולים במצב אנוש. לאחר מכן המשכתי בנסיעה לעבר רחוב הששה עשר שם נמסר לי ממוקד איחוד הצלה על פצוע נוסף מדקירה. כשהגעתי למקום נתקלתי בצעיר חרדי שנדקר אף הוא בפלג גופו העליון ובמצב קשה. הנפגעים פונו לבית החולים הדסה הר הצופים שם מנסים הרופאים להציל את חייהם".

כזכור, מוקדם יותר - לוחם מג"ב נפצע באורח קל בפיגוע דקירה שבוצע על ידי מחבלת ערביה בדרך בר לב בסמוך למטה הארצי בירושלים. השוטר דרך את נשקו, ירה במחבלת ופצע אותה באורח קשה.

התפללו לרפואת הנער נאור בן רות לרפואה שלימה.

צילום: קבוצת "מדברים תקשורת"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר