בכינוס הסיעה

הגאון חכם שלום כהן נגד העולים להר הבית: "משוגעים"

סיעת ש"ס התכנסה בביתו של נשיא מועצת חכמי התורה הגאון חכם שלום כהן ברובע היהודי. במהלך הישיבה התבטא הגר"ש כהן נגד העולים להר הבית ואמר כי מדובר ב"משוגעים". תיעוד (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
נשיא המועצת הגר"ש כהן, היום (צילומים: יונתן זינדל - פלאש 90, עובדיה כלימי )

טרור ללא הפסקה: סיעת ש"ס התכנסה בצהריים (שני) במעונו של נשיא מועצת חכמי התורה הגאון חכם שלום כהן ברובע היהודי בירושלים וזאת כאות הזדהות עם המצב הביטחוני המתוח בירושלים לאור גל הפיגועים שפוקד את העיר בכלל והעיר העתיקה בפרט.

בפתח הישיבה, שפותחת את מושב החורף של הכנסת, אמר יו"ר ש"ס אריה דרעי כי במושב הנוכחי אמורה הכנסת לאשר את תקציב המדינה וכעת מוטל עלינו להמשיך את העבודה שנעשתה בתחילת הקדנציה.

דרעי התייחס למצב הביטחוני והזכיר שוב את האיסור לעלות להר הבית: "אנחנו חוזרים על פסקי רבותינו שאסור לעלות להר הבית, זה איסור חמור".

הגר"ש כהן: "ראיתי שראש הממשלה אישר את זה".

דרעי: "כן, כן. אנחנו אומרים שמצד אחד צריך לפעול נגד הטרור בכל הכוח - נגד המחבלים, ובאמת הם (כוחות הביטחון. י"כ) עושים פעולות אדירות. כבודו (הגר"ש כהן. י"כ) בטח שמע, אפילו בתוך שכם..".

"אבל מצד שני", הדגיש דרעי, "אנחנו צריכים לפעול בחכמה ובזהירות, לא ללבות את האווירה, אויבנו מחכים לזה, צריכים להיות חכמים ולא רק צודקים".

במהלך הישיבה התבטא הגר"ש כהן נגד העולים להר הבית ואמר כי מדובר ב"משוגעים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר