"זה סימבולי"

חזירי בר במודיעין עילית? הרב אמנון יצחק מסביר

במהלך שיעור שמסר, התייחס הרב אמנון יצחק לתופעת חזירי הבר בעיר מודיעין עילית ותקף את תושבי העיר שהפריעו בעבר לשיעור שמסר ועסק בנבלות וטריפות. "זה רק סימבולי" אמר, צפו (חרדים)

(צילום תמונה ראשית: נתי שוחט, פלאש 90, וידאו: אתר שופר)

בשיעור שמסר היום (שני), התייחס הרב אמנון יצחק לתופעת חזירי הבר בעיר החרדית מודיעין עילית והזכיר כי בביקורו בעיר בעבר, שיעורו הופרע על ידי תושבים ובחורי ישיבות. "באתי לדבר על נבלות וטרפות, להגיד להם שמי שאוכל תולעת זה כמו חמישה חזירים".

"נוח להם לטעות, נוח להם, אפילו כשהמצב ברור וגלוי לעיניים, יש פסיקה ששחיטה תעשייתית - אי אפשר שלא יהיו בה נבלות וטרפות, לכן הצדיקים האמתיים אוכלים רק ב'חבורה' ('שחיטת חבורה')". אמר הרב יצחק בשיעורו.

"אתמול נכנסו חזירי בר למודיעין עילית, פשטו חזירי בר ממש, יש סרטון - חזירי בר גדולים, אלה תוקפים בני אדם, מסוכנים מאוד, זה כמעט כמו תנין, מה הם מחפשים שם?" שאל.

"כשאני באתי לדבר על נבלות וטרפות, להגיד להם שמי שאוכל תולעת זה כמו חמישה חזירים, הפריעו לי שם ש"סניקים בחורי ישיבות ו... עודד אותם" סיפר הרב. בשלב זה מוקרן קטע מהמהומה בשיעורו של הרב יצחק בעיר בעבר.

"אז השם שלח להם חזירי בר ממש בתוך העיר. מה יותר חמור? חזירי בר במודיעין עילית או החזירים שהם אוכלים עם כל תולעת? זה רק סימבולי, השם נותן ככה למי שרוצה להבין..."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר