"תתפללו לרפואתו"

נדקר כשחזר מההילולה: "זה נס, הדקירה ס"מ אחד מהחזה"

אחיו של יוסף בן שלום, שנפצע קשה בפיגוע בפסגת זאב, סיפר על הנס: "צריך להודות שיש פה נס בתוך נס. הדקירה ס"מ מהחזה. הוא חזר מהילולה של שמעון הצדיק. תתפללו לרפואתו" (חדשות)

זירת הפיגוע (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

אליהו בן שלום, אחיו של יוסף בן שלום, הצעיר שנפצע היום (שני) באורח קשה בפיגוע הדקירה בפסגת זאב, סיפר כי מצבו של אחיו קשה, אך מדובר בנס של ממש. "הוא גיבור כארי. הוא חזק. ראינו שהפתיעו בפיגועים גם שוטרי יס"מ ומג"ב, אז אני לא מתפלא שהפתיעו גם את אחי" אמר אליהו לאתר ynet.

"ברוך השם צריך להודות שיש פה נס בתוך נס. הדקירה היא ס"מ ספורים מהחזה. הוא חזר מהילולה של שמעון הצדיק בשייח ג'ארח. מצבו בינוני עד קשה אני מבקש שיתפללו לרפואתו, יוסף חיים בן זהבה".

כזכור, מוקדם יותר היום הגיעו שני מחבלים - בגילאי 13 ו-15 תושבי בית חנינא, מרחוב הארבעה בירושלים, דקרו את יוסף בן שלום (21) ופצעו אותו באורח קשה. לאחר מכן הם המשיכו לרחוב השישה עשר ודקרו נער יהודי בן 13, שנפצע באורח אנוש.

השוטרים שירו במחבל משחזרים (חטיבת דובר המשטרה)

אזרח שהבחין באירוע רץ לעבר המחבלים והשניים פתחו במנוסה. קצין ושוטר מג"ב שהיו בניידת של תחנת שפט הבחינו באחד המחבלים רץ לכיוונם עם סכין בידו. הם קראו לו לעצור, ומשלא נענה להם - ירו לעברו. המחבל בן ה-15 חוסל והמחבל בן ה-13 פונה לבית החולים במצב קשה.

האזרח שרץ אחרי המחבלים סיפר: "ראיתי שניים עם סכינים וראיתי שדקרו את הילד הקטן. העדפתי לרוץ אחרי המחבל הגדול כי ידעתי שינטרלו את הקטן. רצתי אחרי הגדול וצעקו לי שיש אחד מאחוריי. הסתובבתי אליו והוא הניף את הסכין עליי. עמדתי מולו עם המקל, הוא הצליח להתחמק והמשיך לרוץ עד שקיבל מכה מכלי רכב ועפה לו הסכין. נתתי לו מכה בראש עם המקל והמשכתי לכיוון המחבל הגדול. עד שהגעתי אליו השוטרים כבר נטרלו אותו".

שרון בן שושן, עד ראייה לפיגוע, סיפר: "שמעתי צעקות של דקירות. תוך 30 שניות כבר היו פה שוטרים שדפקו בו 6-5 כדורים. הילדה שלי הייתה לידו. הם הסתכלו עליה ואז עבר נער בן 13 עם אופניים, הם צעקו 'אללה אכבר' ודקרו אותו. הילד רץ לכיוון הבית שלי וצעק 'מחבל, מחבל'. הם המשיכו לרדוף אחריו ודקרו אותו עוד פעם פה ליד החנות".

(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

מהמשטרה נמסר כי שני מחבלים דקרו צעיר סמוך לרחוב הניידות ופצעו אותו באורח קשה. לאחר מכן הם הבחינו בנער רכוב על אופניים. הם דקרו אותו ופצעו אותו באורח אנוש. אזרח שהבחין בפיגוע רץ לעברם והם החלו במנוסה לכיוון שדרות משה דיין.

אחד המחבלים נפגע ע"י רכב והמחבל השני המשיך להימלט. קצין משטרה ולוחם מג"ב שנסעו במקום בניידת הבחינו במחבל רץ לכיוונם עם סכין בידו. השוטרים קראו לו לעצור ומשהמשיך בריצה ירו בו ונטרלו אותו.

ד', פקד תחנת שפט וע', שוטר פלוגה נג מג"ב עוטף צפוני, שנטרלו את המחבלים, שחזרו את רגעי הדרמה: "התקבל דיווח על מחבל שביצע דקירה. היינו במרחק של 200 מטר" סיפרו לאחר האירוע השניים. "הגענו במהירות לזירה, זיהינו אנשים שנמלטים לצומת. פרקנו מהרכב ודילגנו מעל הגדר. המחבל נעמד מולנו עם הסכין ורץ לעברנו. שלפנו, דרכנו, ירינו. המחבל נוטרל, המשכנו לעבר המפגע הנוסף".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר