בעיריית ירושלים קראו להורים: בואו לאבטח את מוסדות החינוך

עיריית ירושלים והעומד בראשה ניר ברקת קראו להורים התלמידים להצטרף ולאבטח את מוסדות החינוך, כמו גני ילדים שאינם מחויבים בשמירה, וזאת בשל המחסור שקיים במאבטחים (חדשות, בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
לוחמים בירושלים, הים (צילום: Hadas Parushl/FLASH90)

עיריית ירושלים והעומד בראשה ניר ברקת קראו להורים התלמידים להצטרף ולאבטח את מוסדות החינוך וזאת בשל חוסר במאבטחים. קריאתו של ראש העיר מכוונת בעיקר לגני הילדים ובתי הספר אשר לא מחויבים בשמירה.

ברקת הנחה לפעול יחד עם ארגוני ההורים וועדי ההורים להפעלת מערך מתנדבים רחב שיבוסס על שיתוף פעולה בין הצוותים החינוכיים וההורים וייתן מענה בשעות הגעת התלמידים ושעת סיום הלימודים.

במסגרת המערך שייחל לפעול מיידית, העירייה תעמיד בכל גני הילדים ערכות אבטחה הכוללות אמצעים שונים וכן הנחיות לטובת ההורים ותסייע בהדרכה ותדרוך הצוותים החינוכיים.

ראש העירייה ניר ברקת אמר כי "המצב מצריך התגייסות רחבה של כלל הגורמים לסייע באבטחת מוסדות החינוך. ירושלים ידועה בקהילתיות החזקה שלה ואני בטוח שהורי ירושלים יענו לקריאה שלנו ויסייעו לנו במאמץ האדיר לשמירה על כלל מוסדות החינוך בעיר".

המשנה לראש העיר דוד קלמנוביץ, אמר בשיחה עם "כיכר השבת": "אנו קוראים להורים לבוא ולהתנדב ולאבטח את מוסדות החינוך. המצב הביטחוני מחייב להציב מאבטחים בכל מוסדות החינוך".

קלמנוביץ אומר כי "לא ניתן לומר שקריאתנו להורים לאבטח את מוסדות החינוך באה כי אין לנו מה לעשות אלא המצב הביטחוני מחייב את כולם להירתם לאבטח את המדינה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר