אינתיפאדה בישראל

בנצי סאו: "מה שמאפיין את האירועים זה תגובה מהירה"

מ"מ המפכ"ל בנצי סאו התייחס בזירת הפיגוע באוטובוס בארמון הנציב לגל הטרור, ואמר כי בדיון בקבינט המדיני בטחוני תוצג תוכנית למאבק בטרור. ממ"ז י-ם עדכן כי המחבלים תושבי מזרח העיר (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
זירת הפיגוע, הבוקר (יונתן זינדל, פלאש 90 )

ירושלים תחת טרור: מ"מ המפכ"ל ניצב בנצי סאו, הגיע לזירת הפיגוע בשכונת ארמון הנציב והתייחס לגל הפיגועים הבוקר ואתמול, בהם נרצו שני אזרחים ונפצעו עשרות.

לדברי מ"מ המפכ"ל: "אנחנו ברצף של אירועים ב - 24 שעות האחרונות, מה שמאפיין את האירועים הללו זו תגובה מאוד מהירה של אזרחים, מאבטחים והשוטרים. זה קורה לנו בהרבה זירות, בירושלים ושני אירועים ברעננה".

לדבריו: "גם באירועים הקשים, עם התוצאות הקשות, הבוקר בירושלים, הייתה תגובה נחושה ומהירה של מאבטח ושוטרים. אך יחד עם זאת, חלק מהאירועים עם תוצאות מאוד קשות, תוצאות כואבות".

סאו עדכן על הדיון בקבינט המדיני בטחוני שיערך היום: "לדיון הזה יגיעו כלל גורמי הביטחון עם תוכניות אופרטיביות. משטרת ישראל ואני בראשה נציג בפני הקבינט תוכנית מבצעית שתהלום את רצף האירועים וחמרתם".

מפקד מחוז ירושלים ניצב צ'יקו אדרי התייחס גם הוא בזירה לאירועים ואמר: "שני פיגועים קשים, שלושה מחבלים בו זמנית הגיעו לזירות וביצעו פיגועי דקירה, ירי ודריסה. תוך מספר דקות הגיעו שוטרים וביצעו את העבודה יחד עם המאבטחים, שלושת המחבלים חוסלו, יש לנו שבעה נפגעים מתוכם שלושה הרוגים".

"משטרת ישראל ומחוז ירושלים ממשיכה להיות פרוסה בכל המקומות בכדי לעשות הכל להגיע ולהגיב מהר לכל אירוע על ידי חיסול המחבלים ולמנוע פגיעה בחפים משפע".

"אנחנו יודעים שהמחבלים תושבי מזרח ירושלים", הוסיף מפקד המחוז.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר