כשרות "שארית ישראל" הוסרה מאולמות 'היכלי מלכות' ו'כליל מלכות'

בד"צ "שארית ישראל" מפרסם כי הסיר את הכשרות מאולמות "היכלי מלכות" ו"כליל מלכות" בבני ברק שבבעלות מנחם כרמל המזוהה עם הפלג הירושלמי. האולמות יהיו בכשרות "העדה החרדית" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מנחם כרמל (צילום ארכיון: אורי כהן)

הפילוג הליטאי: הבוקר (שלישי) מפרסם העיתון "יתד נאמן" מודעה מטעם בד"ץ "שארית ישראל" לפיה החל מהיום ר"ח חשוון הופסקה ההשגחה והפיקוח באולמי "היכלי מלכות" ו"כליל מלכות" ברחוב שלמה המלך בבני ברק.

בכך עולה שלב נוסף המאבק של הממסד הליטאי בעסקיו של איש העסקים החרדי מנחם כרמל המזוהה עם "הפלג הירושלמי".

לפני כשנה כבר הורידו בשארית את הכשרות על מחלקת פירות וירקות שברשת המרכולים "ברכ"ל שבבעלותו והפעם התרחב המאבק גם לאולמות השמחה שבהנהלתו.

במקביל פרסם הבוקר כרמל מודעה בעיתון "הפלס" לפיה החלו באולמות את ההרשמה לשמחות שיתקיימו בחורף הקרוב וזאת תחת כשרות בד"צ "העדה החרדית".

כזכור המאבק בכרמל החל לפני כ-3 שנים בעקבות השינויים בהנהגת הציבור הליטאי וחילופי הבעלות בעיתון יתד נאמן כאשר איש העסקים החרדי הזדהה עם עיתון הפלס שהוקם באותם ימים ובתגובה איימו בדגל התורה להחרימו.

בהמשך אף צבר החרם תאוצה אולם בשלב כלשהו במאבק היה נדמה כי הצדדים החליטו להוריד פרופיל אלא שכעת המאבק כאמור מתחדש שוב זאת עם הסרת הכשרות שנמצאת כיום בשליטתם של גדולי ישראל מרנן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן ושר התורה הגר"ח קנייבסקי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר