אושרו זכויות הפנסיה של פורשי החוק הנורבגי

הבוקר (שלישי) הושלם המהלך הסופי לקראת ביצוע החילופין בין סגן שר החינוך מאיר פרוש לנציג תנועת "דגל התורה" יעקב אשר, לאחר שוועדת הכספים אישרה את זכויות הפנסיה של הפורשים (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ח"כ משה גפני (צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

הבוקר (שלישי) הושלם המהלך הסופי לקראת ביצוע החילופין בין סגן שר החינוך מאיר פרוש לנציג תנועת "דגל התורה" יעקב אשר, כאשר פרוש יפרוש מחברותו בכנסת לטובת כניסתו של אשר.

במהלך דיון שהתקיים בוועדת הכספים אושר הבוקר החוק להשוואת תנאיהם של סגני שרים שפרשו מהכנסת לאלו של חברי הכנסת בכדי שלא לפגוע בזכויות הפנסיה של אלו שיפרשו.

אמש, ברוב של 25 מול 0 מתנגדים, אושרה ההצעה במליאה להעביר את החוק לאישור וועדת הכספים והבוקר אישרה זאת הוועדה מה שסולל כעת את דרכו של אשר לכנסת ישראל.

יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני הסביר בדיון כי לולא הצורך לעמוד בלוח הזמנים לאישור חוקי ההסדרים והתקציב היה מקיים דיון מקיף בנושא של שכרם ותנאיהם של כלל נושאי משרות בכירות במגזר הציבורי.

גפני הוסיף כי הוא סבור שיש להשוות את מנגנון הצמדת השכר של כל עובדי המגזר הציבורי, לרבות חברי כנסת שרים ושופטים. ובכלל, לאחרונה קיבלתי מכתב מראש הממשלה בנושא התנאי של ראש ממשלה, מה ההוצאות הסבירות שהוא יכול להוציא. וזה נושא שצריך לדון בו יחד עם הסדרה כוללת של כל השכר והתנאים של כולם.

כאמור הזכויות עוגנו בחוק ואושרו בוועדת הכספים וכעת מצפים בדגל התורה למימושו של החוק הנורבגי גם במפלגת יהדות התורה לפיו יפרוש פרוש מן הכנסת ויפנה את מקומו לטובת יעקב אשר שכיהן כבר בכנסת שעברה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר