"מודה לכולם"

אדל בניטה שוחררה: "לא אחזור לעיר העתיקה, כבר עברתי את שלי"

אדל בניטה שבעלה נרצח בפיגוע בעיר העתיקה והיא נפגעה קשה, שוחררה מבית החולים יחד עם בנה בן השנתיים: "עם התמיכה שלכם יהיה לי כוח להמשיך בחיי". הבהירה: לא אחזור לעיר העתיקה (ארץ)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(צילום: דוברות הדסה, תמונה ראשית: אינבל תמיר)

כשבוע וחצי לאחר רצח בעלה אהרון הי"ד בפיגוע בעיר העתיקה בירושלים, שוחררו הצהריים (שלישי) אדל בניטה ובנה נתן בן השנתיים וחצי מבית החולים הדסה עין כרם בבירה לאחר מספר ימי אשפוז. כזכור, אדל, נפגעה באורח קשה מאוד בפיגוע ברחוב הגיא, והגיעה לבית החולים עם 17 פצעי דקירת סכין.

"אני רוצה להודות למשטרת ישראל, כוחות הצבא ומשרד הביטחון על ההתייחסות המהירה, החילוץ וההצלה" אמרה אדל, והודתה גם לראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון משה יעלון "שהגיעו מיד בצאת החג לבקר ונתנו לנו כוחות עצומים".

"אני רוצה להודות לשרה נתניהו שחיזקה את כולנו, שר הבריאות ליצמן, הדסה רלב"ג שעזרו וחיזקו, אני מודה מכל הלב לבית החולים הדסה" הוסיפה אדל.

אדל בניטה משתחררת מבית החולים הדסה עין כרם (צילום: דוברות הדסה)

לדברי אדל בניטה: "צר לי שהפציעה הזו היא שמסמנת את תחילת גל הטרור, אני בטוחה שהגורמים המוסמכים יעשו הכל כדי שנחזור לחיות בביטחון". היא הוסיפה כי "אני יוצאת מכאן עם 17 פציעות ואלפי פציעות בנשמתי שלעולם לא יחלימו. השם יהיה בעזרי".

"אני מודה הקב"ה על כל הנסים שהוא עשה לילדים שלי, אני בטוחה שרבים יזכרו את אותו מוצאי שבת, כל אדם שיש בו טיפה נשמה אנושית לא ישכח את אותו יום לעולם - כל אדם בר דעת שמאמין שאסור לשפוף דם נקיים. יש לפניי דרך ארוכה וקשה, עם התמיכה שלכם והכוח שבעלי השאיר לי יהיה לי כוח להמשיך את חיי"

אדל נשאלה אם בכוונתה לחזור לעיר העתיקה ואמרה: "ממש לא, אנחנו לא מחפשים צרות, אני יודעת שכולם עושים הכל אבל אני כבר עברתי את שלי".

(צילום: משפחתי)

פרופ' אלון פיקרסקי, מנהל המחלקה הכירורגית בהדסה עין כרם אמר: "אודל שנפצעה בפיגוע דקירה בעיר העתיקה הגיעה אלינו להדסה לפני עשרה ימים במצב קשה מאוד. היא דיממה בכמות רבה והגיעה בהלם תת נפחי עם 17 דקירות סכין".

"2 הדקירות החשובות ביותר מבחינתנו היו בבטן העליונה ובגב העליון, מהן היה דימום עורקי שגרם למצבה הקשה. לאחר ייצוב ראשוני ביחידת הטראומה היא הובהלה אל חדר הניתוח, שם עצרנו את כלי הדם המדממים. לאחר הניתוח יוצבה ביחידה לטיפול נמרץ ומאז מאושפזת ומשתקמת במחלקה הכירורגית. פציעתה בכף היד תמשיך ללוות אותה והיא תגיע לטיפול במרפאת כף יד בהדסה. אודל בריאה ואנו מאחלים לה שתהיה בריאה ושמחה עם שני ילדיה" הוסיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר