יו"ר הכנסת אדלשטיין: "זוהי השעה לממשלת אחדות"

יו"ר הכנסת יואל יולי אדלשטיין קורא להקים ממשלת אחדות בשל גל הטרור שפוקד את ישראל: "זו השעה להניח את המחלוקות בצד. זוהי השעה להתאחד כולנו אל מול הטרור"

ישי כהן | כיכר השבת |
ממשלת אחדות? נתניהו והרצוג (צילום: קובי גדעון, לע"מ)

טרור ללא הפסקה: יו"ר הכנסת יואל יולי אדלשטיין קורא הערב (שלישי) להקים ממשלת אחדות, זאת בשל גל הטרור שפוקד את ישראל.

בפתח ישיבה לזכרו של רחבעם זאבי אמר יו"ר הכנסת: "אזרחים רבים זועקים כבר ימים ושבועות מאז החל גל הטרור הזה, שהגיעה השעה לעשות מעשה. זוהי שעת מבחן לישראל, זו השעה להניח את המחלוקות בצד. זוהי השעה להתאחד כולנו אל מול הטרור. זוהי השעה לעמוד כחזית אחת. חזקה ואיתנה".

"לכן" קרא אדלשטיין: "אני קורא לכולכם בבית הזה ולהנהגה בישראל, ולכל מי שגורלה, עתידה וחוסנה של ישראל חשוב ויקר לו, לקום ולהצטרף לממשלה. זוהי השעה לממשלת אחדות.

"אין זו שעה של חשבונות קטנים, אין זה הזמן למשחקי כבוד או כסאות. אין לי ספק, שרוב רובו של הציבור המביט בנו משתאה ומודאג, מצפה מאתנו לגלות בגרות ואחריות, לזנוח חשבונות של יום-יום, כי אין זו שעת שיגרה אלא שעת חירום.
נוכח המתקפות הנבזיות והשפָלות- אין מחנות".

יו"ר הכנסת סיים את דבריו ואמר: "מול האויב הרצחני, שכל מבוקשו הוא להחליש אותנו ולהעלים אותנו מכאן- אין מפלגות ואין פלגנות. הבה נהפוך את שעת המבחן המורכבת הזו - לשעת רצון. רק כך ניטיב להתמודד עם האויבים, עם המרצחים ועם האתגרים העומדים לפתחנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר